What’s up?

Ola! I’m alive, haha. Wat is het lang geleden zeg, dat ik voor het laatst een blogpost schreef. Al bijna een jaar, holy moly. Ik wilde graag een update schrijven om te schrijven over hoe het met mij gaat, maar ik wil ook graag weten hoe het met jullie gaat. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Op dit moment is er eigenlijk niet veel veranderd. Ik zit nog steeds op het gymnasium, hou nog steeds heel erg veel van muziek en donuts en stiekem ook nog wel een beetje van bloggen. Dit jaar is dus niet heel veel anders, behalve dat ik niet meer blog, maar ik denk er nog regelmatig aan. Vaak als ik weer een nieuwe wishlist heb, langs een mooie plek loop of een nieuwe song ontdek, denk ik vaak; ‘Als ik nog een blogger was, had ik hier sowieso over geschreven.’ Vandaag is het eerst sinds maanden dat ik mijn blog weer bezoek, en ik moet zeggen, hij ziet er nog niet eens zo slecht uit. Ik heb even ingelogd en jeetje, wordpress ziet er wel anders uit! Gelukkig wist ik nog wel hoe het werkte, dus daarom dacht ik; ‘Waarom schrijf ik niet gewoon een blogpost?’ Nu is het niet zo dat ik van plan ben weer te gaan bloggen. Het zou leuk zijn, maar ik heb het erg druk en mijn blog past er dan niet meer bij. Bovendien heb ik een ander project. Ik ga namelijk binnenkort een bedrijfje starten. Ik hou jullie op de hoogte!

Hoe gaat het met jullie?

Afsluiting

REACTIES

