RIGHT NOW II LEUKE MAAR DURE JURKJES

Olá! Zijn jullie ook zo fan van jurkjes? Ik in ieder geval wel. Ik heb een aantal hele leuke exemplaren in mijn kast hangen. Ik kijk ook op veel fashion blogs naar jurkjes. Af en toe kom ik er eentje tegen waarvan ik denk; die moet ik hebben! Snel klik ik dan op de link van de online shop waar het jurkje vandaan komt, maar al snel is er een groot probleem. Het jurkje is duur. Niet een beetje duur, maar echt duur! Vandaag laat ik jullie de jurkjes zien waar ik het over heb!

Schattig toch? Dit jurkje vind ik zo tof door het kant en vorm! Maar de prijs? €272,20! Veel te duur voor mij.

Dit is juist een heel simpel jurkje. Ideaal voor naar het strand. Maar dan de prijs… $105!

White Mini Dress // Hustle + Halcyon Style

Ook weer zo’n mooi bohemian jurkje. Ik ben echt gek op die stijl! Dit jurkje is ook off shoulder. Daar ben ik geloof ik ook wel erg gek op! Als dit jurkje niet zo duur was, had ik het allang gekocht! Hoe duur kan zo’n jurkje nou zijn? $207!

Dit jurkje is gebruikt door dezelfde blogger als ik eerst liet zien. De print van deze off shoulder dress vind ik onwijs tof, een beetje boho. Dit jurkje is iets minder duur dan de rest, namelijk $65. Dat valt nog mee gelukkig!

Gelukkig zijn er nog genoeg jurkjes die leuk zijn én goedkoop! Wat vind jij van deze jurkjes?

HEB JIJ NET ZOALS DEZE BLOGGERS OOK ZO’N DUUR JURKJE OF ANDER KLEDINGSTUK IN JE KAST HANGEN?

4 gedachtes over “RIGHT NOW II LEUKE MAAR DURE JURKJES

REACTIES

