5 dingen die je herkent als je klein bent

2015_03_Life-of-Pix-free-stock-photos-Cloud-plane-trip-dream-blue-Sarah-Babineau-1

Ik ben er weer! Al voor April begon ik te denken over de artikelen die ik zou kunnen maken. Al snel kwam ik op het idee om een lijstje te maken van dingen die je herkent als je klein bent, omdat ik er zo één ben. Ook is het niet een heel standaard onderwerp, waar ik wel van hou. Laat het me weten als je dit soort dingen ook herkent!

Je staat altijd voorop bij groepsfoto’s. Altijd.

Je wordt altijd jonger geschat dan je bent. “Echt waar? Ben je echt zo oud?” “Ja, echt waar.”

“Ahh. Je bent zo schattig!”

Het komt vaak voor dat wanneer je ergens bent, je opeens word opgetild.

De meest vervelende opmerking allertijden. “Kleintje!”

BEN JIJ LANG OF KLEIN?

10 gedachtes over “5 dingen die je herkent als je klein bent

  1. Rusha zegt:

    Met mijn 1.59 herken ik dit zoooo erg haha. Of je word als arm steun gebruikt. Klein zijn heeft ook voordelen schoenen die ik zo awesome vond waren niet in de volwassenen afdeeling maar wel op de kinderafdeeling. Lucky little people.
    Good vibes,

    Like

REACTIES

