EN TOEN HAD IK HET OPEENS ERG DRUK

wpid-2015-01-12-03.18.20-1.jpg.jpeg

Ola! Heel misschien is het je al opgemerkt dat ik de afgelopen dagen minder artikelen heb geschreven dan normaal. Normaal schrijf ik artikelen op de maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag. De afgelopen week lukte dat niet en ook de komende weken gaat het niet zo goed lukken. Ben je benieuwd waarom?

Eigenlijk is het heel simpel. Ik ben me voor aan het bereiden met de optredens die ik in deze maand allemaal heb. Al eerder heb ik gezegd dat ik veel ga optreden en daar best veel mee bezig ben. Ook wil ik even genieten van het weer buiten. Natuurlijk vind ik het ook heel leuk om hier achter de laptop een artikeltje te tikken, maar ik heb dit lekkere weer echt gemist. Jullie waarschijnlijk ook wel. In de rest van deze maand ga ik me niet maar aan mijn vaste schrijf-dagen houden. Je kunt zeker nog artikelen verwachten, maar minder dan normaal. Vanaf april denk ik dat jullie weer op de normale dagen een artikel kunnen verwachten!

Het lijkt me trouwens erg tof om eens een Q&A te doen. Als jullie nog vragen voor mij hebben hoor ik het graag!

7 gedachtes over “EN TOEN HAD IK HET OPEENS ERG DRUK

REACTIES

