IK BEN GENOMINEERD VOOR DE LIEBSTER AWARD II #2

liebsteraward

Goodafternoon! Vandaag is het weer tijd voor het tweede deel van de Liebster Award! Inmiddels ben ik alweer door nog drie meiden genomineerd, maar zoals ik al eerder verteld heb ga ik hun vragen niet meer beantwoorden. Het kost heel veel tijd en ik heb het de komende dagen erg druk. Daarom is vandaag het laatste deel. In dit deel ga ik de vragen van Fieke beantwoorden en nomineer ik zelf 11 bloggers!

DE VRAGEN VAN FIEKE

Waarom ben je begonnen met bloggen? Als ik heel eerlijk mag zijn; ik weet het niet meer. Ik denk omdat ik graag mijn ei kwijt wilde en dat met mensen wilde delen.

Wat doe je het liefste in je vrije tijd (op bloggen na)? Het liefst lees ik boeken of blogs. Ook speel ik dwarsfluit en drum ik, wat ik natuurlijk ook doe.

Kom je vaak in de natuur/buiten? Ik fiets elke schooldag naar school en weer terug, wat ongeveer 20 minuten duurt. Afgelopen week was het erg lekker weer, waardoor ik in de pauze’s naar buiten ging en ook na school af en toe buiten te vinden was, wat in de week daarvoor niet gebeurde. Helaas is het nu minder lekker weer, dus zit ik weer binnen.

Stel, je was nooit begonnen met bloggen, wat zou je dan in de tijd doen die je nu besteed aan het bloggen? Lastige vraag! Ik zou het echt niet weten. Waarschijnlijk las ik meer boeken. Iets anders kan ik niet bedenken.

Welke bekende persoon vind je heel knap/ heb je een crush op? Eh… I don’t know.

Wat is je guilty pleasure? Op woensdag heeft mijn klas altijd gym. Op de weg terug fietsen we altijd langs een Mc Donalds. Ik koop niets zelf, maar ga wel mee. Natuurlijk kan ik het niet laten om dan iets mee te eten. Lekker zout en vet. Nou ja, dat sport ik er volgende week wel weer af, denk ik dan.

Wat is je favoriete stuk fruit? Sinds vorig weekend staat de mandarijn met stip op nummer 1! Soms is het wel lastig om al die plakkerige droge strookjes eraf te halen, maar het is het absoluut waard.

Welke app gebruik je het meeste? Mogen het er ook 3 zijn? Ik gebruik Bloglovin’, Whatsapp en Instagram erg vaak.

Wil je kinderen? De vraag die ik vorige keer ook al kreeg! Hetzelfde antwoord als toen: daar denk ik niet over na.

Wat is je favoriete makeup product? Mascara! Het is één van de producten die ik elke dag gebruik. De andere is blush, maar omdat ik moet kiezen, word het mascara. Zonder mascara lijk ik echt heel moe, waardoor ik niet zonder kan.

Heb je huisdieren?

DE BLOGGERS DIE IK NOMINEER

Loes van Loesblogt

Sabrina van Pastelbysabrina

Daphne van Liefsdaphne

Ysanne van Blogofys

Evelien van Livelifelovely

Veel blogs die ik lees zijn als een genomineerd, dus is het me niet gelukt om 11 bloggers te vinden. Daarom heb ik deze 5 geweldige bloggers genomineerd!

MIJN VRAGEN

Wat is je favoriete fictieve koppel?

Wat zou je doen als het nu opeens zomerweer was?

Waar heb jij spijt van?

Wat is het tofste dat je in deze maand hebt gedaan of gaat doen?

Welke artiest is jouw favoriet?

Op welk artikel ben jij erg trots?

Wat was het laatste boek dat je las?

Luister je wel eens favoriete muziek?

Wie vind jij een powervrouw?

Wat is je favoriete herinnering van toen je kind was?

Wat is typisch jou?

ZIJN JULLIE AL EENS GENOMINEERD VOOR EEN LIEBSTER AWARD?

14 gedachtes over “IK BEN GENOMINEERD VOOR DE LIEBSTER AWARD II #2

  1. Isa Nooijen zegt:

    hey, ik ben isa en ben ook genomineerd voor de award door fieke van fiekefairy (mun nicht) ik vind je je blog echt super leuk en wil hem zeker volgen (even een domme vraag tussendoor) ik ken geen beginnende bloggers ‘:( en het klinkt miss dom maar kun je er een paar noemen die je bvb vergeten bent of ook had willen noemen? srry voor de domme vraag en als je benuwd bent mijn blog heet isabeautyqueen.weebly.com

    Like

REACTIES

