HET MUZIEK ALFABET II A

Hi ladies! Jullie weten dat ik erg van muziek hou. Ik luister het tijdens het leren van toetsen, maken van huiswerk, lezen van boeken en bloggen. Ik luister het vast tijdens veel meer dingen, maar dat is waarschijnlijk meer dan dat je wilt weten. Op de blog van Daphne kwam ik een hele toffe manier tegen om je favoriete muziek te delen. Zoals ze daar al zegt is ‘music of the moment’ erg standaard. Net zoals Daphne was ik op zoek naar een originele manier om mijn favoriete muziek te delen. Daphne had die manier al gevonden. Ik nog niet. Daarom vroeg ik of ik dit ook zou mogen doen. Al snel kreeg ik een berichtje met een goedkeuring. Vandaag is het tijd voor het eerste deel van de 26; ik deel alle favoriete liedjes en artiesten met een A!

ARTIC MONKEYS

Laten we beginnen met deze geweldige band! Sinds ik hun liedjes ken, kan ik niet stoppen met het luisteren van hun muziek. Het is gewoon awesome. Meer woorden heb ik er niet voor. Dit liedje staat met stip op nummer één. Ik vind heel veel dingen in dit lied erg tof, maar vooral het motief dat je al in het begin hoort, en in het refrein terugkomt. Ik vind het echt een heel gaaf nummer!

AMERICAN IDIOT

Dit is een liedje uit het album ‘American Idiot’ van Green Day. Ik vind de mannen stiekem een beetje raar, maar de muziek die ze maken is geweldig. Dit liedje vind ik nog niet eens de leukste van het album.

Dit liedje vind ik nog veel toffer. Ik luister het echt heel vaak. Volgens mijn klasgenoten te vaak, maar als ik het ze laat horen begrijpen ze het wel. Ook dit vind ik een heel gaaf nummer!

ALL ABOUT THAT BASE

Dit liedje kan je niet ontgaan zijn. Ik vind de videoclip erg tof, net zoals het liedje en de betekenis erachter. Over dit lied is een grote discussie ontstaan, maar alle dingen die gezegd worden maken mij eigenlijk niet uit. Het is gewoon een heel leuk liedje!

Dat was het alweer! Ik wil nog even iets totaal anders zeggen tegen alle mensen die mij genomineerd hebben voor de Liebster Award; ik vind het heel tof, maar inmiddels heb ik al 6 nominaties gekregen. Het kost voor mij veel tijd om al die vragen te beantwoorden en daar een post over te schrijven, dus ik kan niet van iedereen vragen beantwoorden. Ik heb al van 2 personen vragen beantwoord, en ga zondag nog van 1 persoon vragen beantwoorden. Ik hoop dat ik jullie niet teleurstel!

WELKE MUZIEK LUISTER JIJ GRAAG?

6 gedachtes over “HET MUZIEK ALFABET II A

  1. Joyce zegt:

    Ow Do I wanna know….. LOVE!!! Dat is echt 1 van mijn absolute favo nummers, zo goed! En waar ik naar luister, pfoe heb je even…. Ik luister echt naar van alles, van de grootste hits naar compleet onbekend :)

    Liked by 1 persoon

REACTIES

