DANIEL WELLINGTON HORLOGE

Wauw, wauw, wauw! Sinds ik dit horloge op Instagram voorbij zag komen zie ik hem steeds vaker. Op blogs, Pinterest en nog steeds op Instagram. Jullie hebben dit horloge vast ook al gezien. Daarom vond ik het tijd om er een artikel over te schrijven!

Dit soort horloges vind ik echt geweldig. Ze zijn minimalistisch maar toch erg chique, en daardoor erg speciaal. Hij staat al een tijdje op mijn wishlist. Ik laat jullie een paar outfits zien waar dit horloge een onderdeel van is.

outfit post with daniel wellington watch, senso boots and light pink forever 21 coat

DSC_0588 3

On me: Lacey Affair Jumpsuit from MDS Collections

Hoe meer ik ernaar kijk, hoe mooier ik ze vind. Ze zijn gewoon prachtig.

WAT VIND JIJ VAN DEZE HORLOGES?

19 gedachtes over “DANIEL WELLINGTON HORLOGE

REACTIES

