IK BEN GENOMINEERD VOOR DE LIEBSTER AWARD II #1

liebsteraward Bonjour! In de afgelopen paar dagen kreeg ik drie hele toffe berichtjes: ik ben genomineerd voor de liebster award! Niet één keer, maar zelfs drie keer! Hier ben ik natuurlijk heel blij mee. Aangezien ik vandaag een artikel in de planning heb staan die ik eigenlijk niet zo leuk vind, doe ik dit! Ik ben genomineerd door Eline, Nienke en Fieke! Bedankt ladies!

Omdat ik door drie mensen genomineerd ben en veel vragen moet beantwoorden word het een heel lang artikel. Daarom deel ik het op in twee delen. In het eerste deel, die je nu leest, beantwoord ik de vragen van Eline en Nienke. In het tweede deel beantwoord ik de vragen van Fieke, maak ik vragen en nomineer ik mensen.

DE LIEBSTER AWARD

De Liebster Award is een virtuele award voor (kleine) bloggers, die begonnen is in Duitsland. Je krijgt 11 vragen die je beantwoordt. Daarna bedenk je er zelf 11 en nomineer je 11 andere bloggers. Een heel leuk initiatief!

DE VRAGEN VAN ELINE

Wat motiveert je om je blog up to date te houden?

In het begin, toen ik startte met mijn blog, deed ik het vooral om het schrijven. Ik vond schrijven erg leuk, en bloggen was een manier waarop ik er iets mee kon. Inmiddels is mijn blog al een beetje groter, en motiveren vooral jullie lieve reacties mij! Elke keer als ik ze lees word ik helemaal blij! Ik kan het nog wel miljoenen keren zeggen, maar dat bespaar ik jullie maar, haha. Ik waardeer elke reactie, maar nog meer als mensen zeggen dat ze er echt iets aan hebben gehad. Dat is wat mij het meeste motiveert!

Wat zou je aan je blog willen verbeteren? Ik heb het al eerder gezegd, maar ik wil mijn lay-out verbeteren. Natuurlijk is deze heel leuk, maar ik zie veel bloggers die die ‘thema’ ook hebben. Het liefst wil ik iets unieks. Misschien wil ik een upgrade kopen op WordPress, maar dat kost niet niks, dus ik ben er goed over aan het nadenken. Ik hou jullie op de hoogte!

Wat houdt jou gaande op een doorsnee dag? Op een doorsnee doordeweekse dag ga ik naar school, maak ik huiswerk, lees ik blogs, tijdschriften en boeken, maak ik muziek en luister ik daar ook naar. Natuurlijk blog ik ook!

Ga je liever naar Rome om cultuur te spotten, Lloret de Mar om te feesten, naar Londen voor een stedentrip of een Canarisch eiland om een week lang op het strand te liggen? Londen! Ik ben daar afgelopen zomer al geweest, maar ik wil heel graag nog een keer! Ik heb veel gezien; de Tower Bridge, de London Eye, Harrods, allerlei parken, Notting Hill en natuurlijk heb ik ook veel geshopt. Ik moest een selectie maken, waardoor ik heel graag terug wil om weer andere dingen te zien, zoals de Harry Potter set. Ik raad je aan om er eens naar toe te gaan als je er nog niet geweest bent!

Ben je meer van de denksport of van de fysieke sport? Ik ben totaal niet van de fysieke sport (hehe), dus dan maar de denksport ;-)

Het is zaterdagavond, ga je liever uit met vriendinnen of blijf je liever thuis ben een goed boek of programma? Ik vind feestjes heel leuk, maar ik zit liever thuis met een goed boek en muziek. Ik hou nou eenmaal van allebei. Op dit moment luister ik veel naar Nirvana en lees ik in een boek van Patrick Ness. Ik vind feestjes heel tof, ik ben niet zo’n eenzame huismus, maar zeker niet alle feestjes vind ik leuk. Verjaardagen of feestjes waar het niet al te druk is vind ik helemaal prima, maar de rest… Mwah.

Heb je een uiteindelijk doel met je blog, en zo ja, wat?  Eigenlijk, nu ik er over nadenk, heb ik er best veel. Ten eerste: meer kwaliteit in de foto’s. Ik heb geen goede camera waardoor ik foto’s maak met mijn mobiel. Soms is het scherp en als ik de foto’s een beetje bewerk ziet het er prima uit, maar dat is lang niet altijd zo. Ten tweede; ik wil mijn schrijfstijl verbeteren. Ik vind hem prima, en ik hoor van jullie dat jullie er ook zo over denken, maar ik merk dat ik bij sommige andere blogs denk: ‘Wat een geweldige schrijfstijl!’ Vaak komt dat omdat er heel veel humor in zit, wat ik ook graag wil. Mijn derde en laatste doel is de vijftig volgers. Ik denk dat als ik de bovenste twee verbeter dat wel lukt. Natuurlijk ben ik blij met de volgers die ik nu heb, don’t get me wrong, maar dat lijkt me wel heel gaaf.

Draag jij liever de basic kleuren zoals nude, zwart en wit of ga jij voor veel kleur? Ik draag dit het liefst gecombineerd. Vaak draag ik een zwarte broek met een shirt met print, of ik draag het juist andersom. Wat is je favoriete seizoen? De lente! Ik heb eerder gezegd dat het officieel lente is, maar het internet heeft me dat wijs gemaakt, dus het is nog geen lente. Gelukkig is het dat al bijna! Vandaag was het weer heerlijk weer, waar ik heel blij mee ben. Ik raak altijd helemaal vrolijk wanneer het zonnetje schijnt en ik geen dikke truien meer hoef te dragen. Heerlijk is dat!

Wat is je favoriete restaurant? Ik heb geen idee. Echt niet. Als er maar pizza’s, burgers of pannekoeken zijn vind ik het prima.

DE VRAGEN VAN NIENKE

Ben je naar iemand vernoemd? Ja! Mijn eerste naam, Jasmijn, die kennen jullie al. Ik ben vernoemd naar de bloem, maar als ik de vraag goed moet beantwoorden mag ik dit niet zeggen, omdat een bloem niet iemand is. In mijn tweede naam, Arianne, ben ik naar mijn opa vernoemd.

Heb je kinderen of wil je er? Nee, en over dat laatste ga ik niet nadenken. Daar ben ik nog te jong voor, hehe.

Zou je ooit bungeejumpen? Dit lijkt me heel gaaf, dus mijn antwoord is sowieso ja! Een paar jaar geleden zag ik het op televisie, bij Wie Is De Mol, om precies te zijn. Sinds ik dat zag wil ik het heel graag. Helaas moet je 18 zijn, wat ik nog niet ben, waardoor ik nog even moet wachten. Ik kijk er al naar uit!

Wat is je favoriete ontbijt? Die heb ik eigenlijk niet. Ik eet vaak een boterham met kaas of Nutella, maar ik hou ook erg van cornflakes of yoghurt met fruit. Als ik er tijd voor heb eet ik een bananenpannekoekjes, maar tijd daarvoor heb ik vaak weinig tijd. Wat is de verste reis die je ooit maakte? Ik zeg alvast; niet zo heel ver. Naar Lanzarote namelijk, toen ik nog een kleine humpty dumpty was. Ik wil graag verdere reizen maken, zoals een reis naar Australië of Sri Lanka. Wat was je laatste DIY project? Deze strikjes slinger. Het was heel simpel om te maken, maar het was wel een heel tof resultaat!

Waar ben je geboren? Ergens in Zuid-Holland.

Wat zijn je favoriete (kleding)winkels? Wanneer ik ga shoppen en op zoek ben naar kleding, ga ik graag naar de H&M en the Sting. Wanneer ik liever andere dingen shop ga ik naar de Hema en de Bruna.

Wat deed je gisteren om 16 uur? Toffe vraag! Ik kwam net terug van een weekendje weg en waarschijnlijk at ik een kopje soep.

Verzamel je iets? Nee. Ik heb wel een hele verzameling boeken en tijdschriften, maar ik ben ze niet bewust aan het verzamelen.

Wat zou je nooit eten? Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk delen van dieren, die in het buitenland gegeten worden, zoals koeienogen of slakken. Ik huiver al als ik eraan denk…

Dat waren de vragen voor vandaag! Ik vond het erg leuk om ze te beantwoorden. Ik heb al zin om de vragen van Fieke te beantwoorden en vragen te bedenken. Ik vond de 9e vraag van Nienke erg tof, dus die vraag ik ook aan jullie.

WAT DEED JIJ GISTEREN OM 16 UUR?

9 gedachtes over “IK BEN GENOMINEERD VOOR DE LIEBSTER AWARD II #1

  1. Nienke zegt:

    Leuk dat je drie keer genomineerd werd :D Fijn dat je mijn vragen invulde! Bij deze dan het antwoord op mijn eigen vraag: gisteren om 16u had ik familie op bezoek, de eerste keer dat ze ons appartementje zagen, trots!

    Liked by 1 persoon

REACTIES

