INTERIOR INSPIRATION II HEXAGON

Op deze blog zag ik ze al veel voorbijkomen, en was er meteen gek op. Op Pinterest kwam het ook af en toe voorbij. Natuurlijk kon ik het niet laten om deze decor trend met jullie te delen.

DIY faux metal hexagon planters  by Paper & Stitch

hexagon shelf by bloomingville

DIY gilded marble hexagon serving boards for under $5 | sugar & cloth

I swoon over these "Hex Boxes" by Sydney-based design studio Evie Group. So lovely!

Hex Spora by lightandladder on Etsy

There is nothing better than a hot cup of tea! Especially not if it comes in such a cute cup!!!

Hexagon Art, Black and White, Minimalist Wall Art, Hexagon Print, Geometric Wall Art, Minimalist Home Decor, Modern Decor

Hier word je toch helemaal blij van? Ik in ieder geval wel! Zoals ik al zei ben ik gek op deze vorm. Ik heb er nog niks van in huis, maar ik denk dat daar snel verandering in gaat komen!

Zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben zijn er deze week weer niet zoveel artikelen als normaal online gekomen. Het is twee weken geleden ook al gebeurd, waardoor ik er besloot een heel artikel over te schrijven, maar dat bespaar ik jullie maar. Ik heb een heel druk weekend, maar heb er deze week niet aan gedacht om vooruit te schrijven. Het enige wat me nog lukte was dit. Excusez-moi!

WAT VIND JIJ VAN DEZE DECOR TREND?

8 gedachtes over “INTERIOR INSPIRATION II HEXAGON

REACTIES

