HALLO MAART

2014_10_10-Life-of-Pix-free-stock-photos-wood-walk-nature-saguenay-Alexis-doyen

Hi ladies! Vandaag is het alweer maart. Wat gaat de tijd toch snel. Ik keek al in het vorige jaar uit naar deze maand, want er gaan een aantal hele gave dingen gebeuren. Ook is het eindelijk lente! Ook iets waar ik lang naar uitgekeken heb. Vandaag deel ik jullie waardoor ik erg naar maart uitkeek.

179H

LENTE

Voordat ik ga beginnen met wat je nog niet wist: het is lente! Iets waar ik heel lang naar uitgekeken heb. Ik wist de datum niet precies, dus schrok ik me gisteren een hoedje (grapje) toen ik een enthousiast appje kreeg van een klasgenootje die zei dat het lente was. Meteen zocht ik het op, en ja; het was officieel lente! Als ik het niet geweten had had ik het niet gemerkt, want lekker weer kan je het niet noemen. Het zonnetje scheen net wel, maar het was nog steeds erg koud en bovendien is het nu weer aan het regenen. Ik hoop dat het weer snel beter word!

OPTREDEN

Op school word er elk jaar een soort open podium georganiseerd, waar ik auditie voor gedaan heb, samen met twee andere meisjes. We zijn door! Met zijn drieën zingen we een liedje uit een musical. Ik heb er heel veel zin in! Dit is niet het enige waarmee ik optreed. Ook de toneelclub op school heeft in Maart een uitvoering. We spelen een heel gaaf stuk, wat gaat over oorlog. Ik heb geen grote rol, maar heb wel een grote rol in een hele toffe scéne. Ook hier heb ik onwijs veel zin in!  Alsof dit nog niet genoeg is, heb ik ook nog een uitvoering met theater. Jaja, ik weet het, ik heb het wel erg druk. Gelukkig vind ik het heel tof om te doen! Ik heb hier geen grote rol, ik speel in het ensemble, maar dat bederft de pret niet. Het is gaaf om voor een grote zaal op te treden en ook hier spelen we een leuk stuk. De twee stukken zijn heel verschillend, maar spelen zich af in een compleet andere cultuur. Iets wat ik geweldig vind!

MY CUP OF CARE

Foto 21-02-15 23 14 23

In dit artikel vertelde ik dat ik aan het eind van de maand een leuke blog in het zonnetje zou zetten. Ook door Justine werd gereageerd. Ik volgde haar blog al langer, waardoor ik wist dat ze kans maakte om gratis een reis door Europa te maken. Nou ja, gratis… Eerst moet ze de meeste stemmen hebben. Meteen dacht ik: ‘Wat is er nou leuker dan een blogger op deze manier in het zonnetje te zetten?’ Ik wil jullie dus verzoeken om naar haar artikel of naar deze site te gaan en op Justine te stemmen. Het is geen grote moeite, dus waarom niet?

Zo, even een korte update van mijn leven. Hoe zit het met jou? Heb jij nog iets op de planning staan?

19 gedachtes over “HALLO MAART

  1. Justine zegt:

    Huh, ik dacht dat ik al had gereageerd? Anyway, ontzettend lief van je dat je mij in het zonnetje zet. Dat waardeer ik enorm, super lief <3
    Daarnaast wil ik je heel veel plezier en succes wensen met je optredens. Zo leuk om op de planken te staan. Enjoy!

    Liked by 1 persoon

REACTIES

