THINGS THAT MADE ME HAPPY II FEBRUARY

wpid-6aowucg7xl.png

Ola! Ik vertelde in de vorige Happy List, die van Januari, dat ik elke maand een Happy List wilde maken. Vandaag is het de eerste dag van Maart, dus is het tijd voor een nieuwe Happy List! Februari was geen bijzondere maand, maar wel een hele leuke! Ik heb weer lekker veel geblogd en had mijn proefwerkweek. Ik heb veel goede cijfers gekregen, waar ik erg blij mee ben! Natuurlijk waren er meer dingen waar ik erg blij van werd in Februari. Ben je benieuwd wat? Lees dan snel verder!

♥ Wie Is De Mol! Ik keek het weer met veel plezier. Ik verdacht eerst Marlijn, maar die werd op een bepaald moment te verdacht neergezet door de makers. Rik stond op mijn tweede plaats, dus hij is nu mijn mol. Eigenlijk weet ik het gewoon niet. Iedereen is eigenlijk wel verdacht. Het land waar ze zijn, Sri Lanka, vind ik erg mooi. Zowel de steden als het platteland, prachtig! Door Wie Is De Mol is dit land op mijn travel wishlist gekomen!
♥ Peek Inside. Via een andere blog kwam ik op deze blog terecht. De schrijfster is Angelina, een creatieve en talentvolle meid. Net zoals ik is ze erg geïnteresseerd in interieur, maar ook in koken. Ze maakt ook hele toffe foto’s. Pluspuntje! Ik raad je zeker aan om deze blog eens te bekijken!


♥ Dit liedje van Stromae! Stromae is mijn favoriete artiest en zijn liedjes maken me helemaal blij! In November ging ik naar zijn concert in Ziggo Dome, waar ik ook een artikel over schreef. Alle liedjes doen me aan zijn concert terug denken, maar dit liedje het meest. Ik luister de CD heel vaak. Inmiddels ken ik ook al een aantal zinnen uit mijn hoofd. Iets wat ik nooit verwacht had, aangezien Stromae in het Frans zingt, haha!


♥ Ook deze video maakte mij erg blij. Ik zocht een aantal dagen voor ik de video zag mijn kast met creatieve spullen uit. Het was een zooitje. Ik heb wat weggeaan, maar hield nog best veel over. Ik ging op zoek naar bakjes om mijn spullen in op te bergen, maar ik kon de goede niet vinden. Toen ik deze video zag besloot ik het te proberen. De eerste keer lukte het niet goed, maar de keren daarna wel. De bakjes waren tot mijn grote verbazing erg stevig. Ideaal om mijn spullen in op te bergen dus!
♥ Het cookie dough ijs dat ik maakte! Met een recept uit het boek Frozen Yoghurt heb ik het gemaakt. Het was heerlijk! Het boek is een grote aanrader. Er staan heerlijke recepten in en de Frozen Yoghurt is echt verslavend!

HEB JIJ OOK EEN HAPPY LIST?

Edit: Toen ik deze post schreef, aan het begin van deze week, deed het internet het opeens niet meer. Daarom heb ik het gekopieerd en in Word gezet. Hierdoor is het wat later online gekomen dan normaal.

11 gedachtes over “THINGS THAT MADE ME HAPPY II FEBRUARY

REACTIES

