INTERIOR INSPIRATION II PASTEL

DIY colorblocked barn door

Bonjour! Pastel is altijd mijn favoriete kleursoort geweest. Ik heb het de afgelopen zomer al veel voorbij zien komen in interieur. Bij de interieurblogs die ik volg heb ik het helaas nog niet voorbij zien komen. Ook staat het niet bij de interieurtrends van 2015. Ik vind dat het dit jaar weer een trend mag worden, want ik vind pastel heel tof! Gelukkig zie ik het nog veel voorbij komen op Pinterest, dus ik ben niet de enige!

Cute and colorful kitchen

Wire table ||||| I bet you could make this with a wooden disk (not sure where you'd find that without making one) or plate/tray on top of a spray painted waste basket.

the-charm-of-pastels-in-interior-design-L-zu30Fk

christmas bruch

pastel interiors kitchen appliances

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

WAT VIND JIJ VAN PASTEL IN EEN INTERIEUR?

7 gedachtes over “INTERIOR INSPIRATION II PASTEL

REACTIES

