BEETHOVEN OP REPEAT

BEETHOVEN

Goedemorgen! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik luister graag wel eens naar klassieke muziekstukken. Laatst zocht ik naar muziekstukken van Beethoven. Al heel snel kwam dit muziekstuk tevoorschijn. De eerste paar tonen van dit muziekstuk klinken je waarschijnlijk bekend in de oren, maar ken je de rest ook?

Sommigen van jullie zullen nu wel weten over welk stuk ik het heb. Het is de vijfde symphonie van Beethoven. Jeetje, wat is het mooi. Ik heb het de afgelopen dagen al een aantal keer geluisterd. Ik was helemaal vergeten hoe het heette, dus was erg blij dat ik de naam weer wist. Een heerlijk stuk om bij te ontspannen. Voor mij dan tenminste. Ik word er helemaal rustig van, ook al is het niet wat je noemt rustige muziek. Ik laat jullie vandaag het eerste deel horen. Het complete stuk is namelijk ongeveer een half uur lang. Ik weet dat veel van mijn lezers niet vaak klassieke muziek luisteren en er ook niet zo van genieten als ik.

Ik wil jullie nog even wat vragen over mijn blog. Ik ben namelijk op zoek naar meiden die graag wat over hun interieur willen vertellen. Ik vind het erg tof om te zien hoe mensen hun woning inrichten. Dit doe ik onder andere al op Pinterest, maar ben erg benieuwd naar jullie woning of kamer. Uiteraard zal ik wat vragen stellenen komt het ook op mijn blog. Vind jij dit leuk? Ik hoor het graag!

LUISTER JIJ OOK WEL EENS NAAR KLASSIEKE MUZIEK?

5 gedachtes over “BEETHOVEN OP REPEAT

  1. Claire zegt:

    Ik dacht altijd dat ik de enige was rond mijn leeftijd die klassieke muziek eigenlijk wel fijn vindt, haha!
    Lijkt mij trouwens leuk hoor. Ik ben zelf ook altijd bezig met inrichting en inspiratie voor inrichten :) Volgend jaar ga ik op mezelf wonen, dus dan kan ik helemaal los gaan in mijn nieuwe huis met een mooie inrichting!

    Liked by 1 persoon

  2. Stéphanie L|L|V zegt:

    Jaaa! Af en toe is het heerlijk om klassiek te luisteren! Moet er wel voor in de stemming zijn overigens.. de vijfde symfonie van Beethoven is inderdaad een mooi stuk. Chopin en Ravel (Bolero) hebben ook mooie stukken die ik graag luister. Leuk te horen dat ik niet de enige ben onder de zeventig ;-) XXX

    Liked by 1 persoon

REACTIES

