EXCUSEZ-MOI

wpid-2015-02-06-09.03.07-1.jpg.jpeg

Hi! Het zal je misschien al opgevallen zijn: de afgelopen week zijn er minder artikelen op mijn blog verschenen. Ik weet ook niet precies hoe het zo gekomen is, maar het lukte deze week niet, al was het een hele rustige week. Sorry daarvoor. Vandaag was ik van plan een nieuwe lay-out te maken om het goed te maken en ik had een gratis programma daarvoor gevonden. Helaas moest je de premium versie van WordPress hebben om die lay-out te uploaden. Jippie. Deze blogweek ging dus niet zo goed. Ik hoop dat je het niet erg vind. Omdat ik volgende week een aantal vrije dagen heb ga ik weer veel leuke en creatieve artikelen plaatsen. Ik heb namelijk een aantal DIY’s op de planning staan! Om dit korte artikeltje af te sluiten heb ik nog een vraag voor jullie: willen jullie nog iets speciaals zien?

6 gedachtes over “EXCUSEZ-MOI

  1. Wendy zegt:

    Soms heb je van die dagen. Ik was ook wat minder actief de laatste dagen. Er kwamen wel artikelen online (die had ik al ingepland), maar was minder actief met reageren. Iets met een verslavend spelletje genaamd ‘de sims’. ;)

    Liked by 1 persoon

  2. Veerlez zegt:

    Soms heb je van die weken dat het even wat minder gaat met het bloggen, ik heb zelf ook zo een week! Ik had gisteren niks klaar staan omdat ik gewoon te weinig puf had en mijn hele huis momenteel in dozen staat! Normaal schrijf ik meer van te voren, maar dat ging nu helaas niet.. Volgende keer beter denk ik dan maar :)

    En via welke programma was je dan bezig met layouts bouwen?

    Liked by 1 persoon

REACTIES

