RIGHT NOW II ONTDEKTE BLOGS

dd857632e7c811e293c522000a9f4d92_7

Goedemorgen! Ik ben niet alleen een actieve blogger, maar lees ook veel blogs. Met behulp van Bloglovin’, waar je mijn blog ook op kunt volgen, lees ik mijn favoriete blogs. Ook bekijk ik af en toe de pagina ‘Explore’. Ik vind hier niet vaak leuke dingen, maar af en toe komt het voor dat ik een hele leuke nieuwe blog tegenkom. Ook deze maand ben ik weer veel toffe blogs tegengekomen. Sommigen daarvan zijn heel anders dan de blogs die ik volgde. Ben je benieuwd over welke blogs ik het heb?

paper & stich

DIY Color Blocked Glitter Bags for V-Day

De eerste blog is een hele creatieve blog. Het brein achter deze blog is Brittni, die haar blog Paper & Stitch startte in 2008. Inmiddels is het haar baan. Op haar blog vind je DIY’s, artikelen over interieur en af en toe wat fashion. De eerste twee dingen zie ik graag op blogs voorbij komen. Ik ben van plan hier zelf ook meer over te plaatsen op mijn blog, omdat ik het enorm leuk vind om DIY’s te maken. Ook zoek ik graag de mooiste plaatjes van interieur op. De laatste ben ik in de tijd dat ik haar volg nog niet tegengekomen.

Midcentury meets eclectic modern interior

Ik ben een grote fan van deze blog. Ik haal er dagelijks veel inspiratie uit. Een aanrader dus!

at home in love

Currently coveting: Kubus 4 candleholders

Deze blog is erg vergelijkbaar met de blog die ik jullie hiervoor heb laten zien. Op deze blog kom je veel meer over interieur tegen, maar ook DIY’s en persoonlijke artikelen zie je veel voorbij komen. De lay-out vind ik ook prachtig! Een grote favoriet dus! Ik merk dat ik dit soort blogs steeds leuker begin te vinden.

Aileen is de schrijfster van al de toffe artikelen. Sinds 2012, minder lang dan de blog hiervoor, blogt ze. Op haar ‘About’ pagina schrijft ze: ‘I want this blog to be a place where you feel right at home and fall in love with fresh ideas.‘ Dit maakt ze absoluut waar!

lifestyle by linda

Contact pagina foto

Deze blog is een totaal andere, Nederlandse blog. Linda schrijft hier over lifestyle, zoals je aan de naam van haar blog al kunt zien. Dat houdt in dat ze blogt over reizen, geld besparen, mindstyle en meer dat soort toffe dingen. Ook zie ik veel over beauty en af en toe een persoonlijk artikeltje. Als kers op de taart maakt ze ook nog eens prachtige foto’s! Ik bezoek deze blog erg graag!

Narciso uitgelicht

Dat waren de 3 blogs die ik graag voor jullie in het zonnetje wilde zetten! Ik raad je aan om ze alledrie te gaan bekijken, want ze zijn zo tof! Dit is niet het enige wat ik vandaag wil doen. Ik ontdek graag nieuwe blogs. Ook al volg ik er nu best veel; ik sta altijd open voor meer! Daarom is het nu tijd dat jullie je blog weer eens mogen spammen! Er zijn geen regels, maar ik wil wel dat je in ieder geval hierover vertelt:

♥ Wie je bent

♥ Waar je over schrijft

♥ Op welk artikel jij het meest trots bent

♥ Welke blog jouw favoriet is

Voor de rest zijn er geen regels. Aan het eind van deze maand ga ik één van jullie blogs in het zonnetje zetten, net zoals ik vandaag gedaan heb. Spammen, spammen, spammen maar!

16 gedachtes over “RIGHT NOW II ONTDEKTE BLOGS

  1. creabeaatje34 zegt:

    Ik ben Creabeaatje34. Ik schrijf zelfverzonnen verhalen. Twe keer per week doe ik een update. Ik ben het meest trots op mijn artikel: ‘Trots en blij’. Mijn favoriete blog is die van Space van Anja. Ze schrijft elke dag super mooie quotes.

    Liked by 1 persoon

  2. xmylifeasblogger zegt:

    Hee, ik ben Kayleigh. Ik blog over beauty, fashion, lifestyle en af en toe wat anders. Mijn favoriete blog is van Jiami, ze heeft altijd hele unieke blogposts! Mijn favoriete artikel is…mijn laatste blogpost. ‘Review | Essence Like An Unforgettable Kiss’ want ik vind de foto’s erg gaaf geworden! Ik zou het leuk vinden als jíj een kijkje neemt op mijn blog. Liefs!

    Like

  3. Hilly zegt:

    Wat een leuke blogs! Ik ben Hilly en ik ben 14 jaar, ik schrijf over beauty, maar tegenwoordig plaats ik steeds meer persoonlijke artikelen. Het artikel waar ik het meest trots op ben is waarschijnlijk mijn artikel over Syrië. Niet dat het zo’n fantastisch artikel is, maar het is een vrij persoonlijk artikel en ik ben er best wel trots op dat ik dat durfde te plaatsen ;) Mijn favoriete blog? Ik zou echt geen blog kunnen kiezen, er zijn zoveel leuke blogs! (; X

    Liked by 2 people

  4. Simplylifethings zegt:

    Wat een leuke blogs, vooral die eerste vind ik leuk. Ik ben net opnieuw begonnen met bloggen dus ik heb nog geen favoriete artikel. Ik heet Ayomi en ik ben 14 jaartjes jong. Ik heb een lifestyleblog met een beetje beauty en fashion. X

    Like

  5. deblogster zegt:

    Leuk artikel! Ik ben Anna, en ik blog voornamelijk over beauty, hoewel ik eerder ook wel eens wat kletsartikelen geschreven heb. Het artikel waar ik het meest trots op ben? Op dit moment mijn review van de Hema Lipstick, mijn swatches waren daar goed gelukt en het licht was goed. We hebben trouwens dezelfde smaak qua layout, haha ;)

    Like

  6. Veerlez zegt:

    Wat een heerlijke blogs, ik ben laatste tijd heel veel meer interieur dingen bezig, ik ben mijn huisje helemaal mijn huisje aan het maken. Dus deze blogs zijn zeker welkom in mijn leeslijst :)

    Ik blog zelf over veel verschillende onderwerpen. Een vriendin van me omschreef mijn blog van de week als ‘een praktische, persoonlijke lifestyle blog met veel fijne tips om de wereld te verbeteren, persoonlijke te groeien of te ontspannen’

    Ik was heel erg trots op mijn artikel over hoezo ik geniet van country, al is dat niet heel erg populair op mijn blog geweest. De reeks over mijn naderende 30schap of hoe je het beste kan plannen ben ik ook heel blij mee :)

    Like

  7. Rianne zegt:

    Leuk lijstje!
    Ik ben Rianne en ik blog over alles wat me bezig houdt haha (zó origineel he!) Ik studeer, hou van koken, reizen en leuke dingen doen in het algemeen. Ik ben nog niet heel lang bezig, maar heb net een blogpost geschreven over een van de mooist plekjes op de wereld waar ik ben geweest, dus dat is tot nu toe mijn favoriete artikel :)
    Een van mijn favoriete blogs is die van Iris (www.ikbenirisniet.nl), ik vind haar schrijfstijl heel leuk!

    Liked by 1 persoon

  8. Todayslipstick zegt:

    Wat een leuke blogs, ik kon deze allemaal nog niet! Ik blog ook, voornamelijk over beauty. Ik ben een 19 jarige student en verslaafd aan lipsticks en blush! Mijn motto is dan ook: je kan nooit teveel lipsticks hebben. Verder ben ik een enthousiaste meid. Mijn favoriete artikel is van een lipstick die ik pas heb gekocht: https://todayslipstick.wordpress.com/2015/02/19/mac-brick-o-la/
    Mijn favoriete blogs zijn: http://www.glowofbeauty.nl en http://www.lovinglifeiseasy.nl zij schrijven erg leuke artikelen met een leuke schrijfstijl!

    Liefs, Iris

    Like

  9. Justine zegt:

    Leuke blogs. Ik kende ze nog niet! Ga dus vandaag even een kijkje nemen! :)

    Zelf blog ik op http://www.mycupofcare.nl dus dat is uiteraard mijn favoriet, haha! Ik blog er over vanalles: wat ik zie, wat ik leuk vind, wat ik meemaak. Of dat nou lifestyle, beauty of travel artikelen zijn, in elke post zit plezier en persoonlijkheid! Het artikel waar ik het meest trots op ben? Lastig.. Ik vind van afgelopen week de “15 struggles van meiden met lang haar” erg leuk geworden. De reacties daarop waren ook zo tof! :)

    Daarnaast vind ik de blog van Emily (simplyemily.nl) en Svenja (lovinglifeiseasy.nl) ook heel leuk!

    Liked by 1 persoon

  10. marlous1989 zegt:

    Hoi wij zijn Ann & Marlous. Chicks & schrijfsters van Chickslovife.wordpress.com. Wij schrijven over fashion, health, lifestyle & travel. Veel onderwerpen en noemen onze blog daarom een online magazine.

    De blogs waar wij beide het meest trots op zijn: 9 simpele tips om te beginnen met hardlopen & kringloopshoppen – creatief met tweedehands & vintage.

    Het is een van de grotere blogs in NL. Maar een blog die wij leuk vinden is die van de groene meisjes.

    Lies van Ann & Marlous

    Like

REACTIES

