RIGHT NOW II PHOTOGRAPHY

Hi ladies! Ik ben stiekem best enthousiast over het artikel van vandaag. Ik ga namelijk twee van mijn favoriete fotografen van dit moment delen. Ik ben echt jaloers op mensen die dit soort toffe foto’s kunnen maken. Met deze foto’s inspireren ze me heel erg. Ik kan niet wachten om ze aan jullie te laten zien, dus laat ik gewoon maar beginnen!

ANDREW KNAPP

Andrew is een fotograaf. Dat was denk ik al duidelijk. Anders had hij geen plekje in deze blogpost gekregen. Naast fotografie doet hij ook illustratie en interface design.

Hier zie je Andrew met zijn Border Collie: Momo. Andrew plaatst foto’s op verschillende sites, maar de site van Momo vind ik het leukst. Ik hou van dieren. Vooral als ze op deze manier op de foto staan.

De site waarop Andrew foto’s van Momo plaatst heet Find Momo. Er staan dus niet alleen foto’s van Momo op, maar ook foto’s van een plaats waar Momo verstopt zit.

Ik wil zo’n hond.

Andrew fotografeert niet alleen zijn hond, maar ook andere dingen. Op zijn site kan je zien wat.

Marioly VAZQUEZ

piñaflor

De tweede fotograaf is Marioly Vazquez, een fotograaf en stylist die woont in Monterrey. Ze heeft een site die ik graag bezoek: Maria Marie. Haar foto’s zijn heel inspirerend. Ook hebben ze pastel kleuren, waar ik helemaal obsessed mee ben. Elke keer als ik haar foto’s zie denk ik weer: ‘Wauw. Wat is ze een onwijs getalenteerd mens.’ Ik heb haar site vaak opnieuw bekeken, een aanrader!

try to be a rainbow in someone’s cloud

Campaign for Casa Ojal : Taller de Moda y Costura
Photography, Concept,  Styling and Set Design by Maria Marie
http://www.casaojal.com.mx/

Homeware collection 

summer time and citrus by the pool

happy face!

Van haar site raak je niet alleen geïnspireerd, maar krijg je ook nog eens trek.

birthday fun!

brunch de domingo

healthy snacks 🍉🍓🍇

washi tape #instameetmexico2014

"I’m not the same having seen the sun shine on the other side of the world"- Mary Anne Radmacher

pup

Campaign for Casa Ojal : Taller de Moda y Costura
Photography, Concept,  Styling and Set Design by Maria Marie
http://www.casaojal.com.mx/

blue banana split

ice cream love

Christmas brunch, full of sweetness and fun. Homeware designed by Maria Marie.

Deze fotografen verschillen allebei erg van elkaar, maar zijn allebei even inspirerend en creatief.

WAT VOND JE VAN DEZE FOTOGRAFEN? HEB JIJ EEN FAVORIETE FOTOGRAAF?

14 gedachtes over “RIGHT NOW II PHOTOGRAPHY

  1. Justine zegt:

    Ik heb geen favoriete fotograaf, maar vind het wel enorm tof om zulke foto’s te zien. De eerste zijn juist super leuk, wat een schattige hond. Die foto dat hij tussen de was ligt, aaahhhh <3 Het tweede deel foto's is juist lekker girly, houd ik van!

    Liked by 1 persoon

REACTIES

