ZO KOM JE VALENTIJNSDAG DOOR ALS JE SINGLE BENT

Happy... Oh well

Fijne Valentijnsdag! Misschien ben je vandaag met je lover, maar het kan natuurlijk ook dat je met je familie, vrienden, kat of konijn bent. Of alleen. Dat kan helaas ook. Met deze tips kom jij Valentijnsdag door als je alleen bent!

♡

Als single op Valentijnsdag voel je je vaak erg eenzaam, en een beetje overbodig. Je word er op deze dag veel aan herinnerd dat je alleen bent en dat je niemand hebt om deze dag mee te vieren. De eerste tip die ik je kan geven: weet dat je niet alleen bent. Er zijn genoeg mensen die ook alleen zijn vandaag. Misschien is het een idee om iemand die je kent en ook alleen is vandaag te bellen. Dit kan zijn om lekker te kletsen, maar jullie kunnen ook ergens afspreken om iets gezelligs te doen!

Alleen zijn kan ook voordelen hebben. Je hoeft geen moeite doen voor een leuk cadeau voor vandaag en geeft een stuk minder geld uit aan hartjes bonbons en diners. Bovendien hoef je niet te antwoorden op elk whatsappje dat je krijgt en hoef je geen dingen met andere mensen te delen. Heerlijk toch? Je weet vast meer voordelen aan het single zijn. Schrijf je eens op en besef hoe gelukkig je eigenlijk moet zijn.

Verwen jezelf! Je hoeft geen geld uit te geven aan dingen voor een ander, dus besteed het aan cadeaus voor jezelf. Koop vandaag die MAC lipstick die je al heel lang wilt, of die polaroid camera waar je heel graag foto’s mee wilt maken. Bak een brownie en eet hem zelf lekker op. Je hoeft hem ten slotte niet te delen. Hooray! Als single meisje hoef je niet iets te kijken wat je lover ook leuk vindt, dus zet je favoriete serie maar aan. Geniet van die vrije tijd!

Er zijn heel veel verliefde stelletjes die tegen elkaar zeggen; “Zonder jou is mijn leven niet compleet” of “jij bent mijn betere helft”. Kijk nu eens naar jezelf. Je bent gezond, als het goed is gelukkig en je hebt in je leven genoeg gepresteerd. Zonder iemand anders!

HAPPY FOREVER ALONE DAY!

3 gedachtes over “ZO KOM JE VALENTIJNSDAG DOOR ALS JE SINGLE BENT

  1. Wendy zegt:

    Als ik single was zou ik, op een dag als deze, samen met een vriendin (die ook single is) iets leuks gaan doen. Lekker een vriendinnendagje. :) Maar ik heb een vriend. Wat overigens niet wil zeggen dat wij vandaag de hele dag samen gespendeerd hebben hoor. Sterker nog, hij is grotendeels van de dag niet thuis geweest en ook op het moment van schrijven ben ik alleen in het gezelschap van twee roodharige katers. ;)

    Liked by 1 persoon

  2. Lydia zegt:

    Vorig jaar had mijn vriend het net voor Valentijn uitgemaakt (hoe ongevoelig kun je zijn denk ik dan haha). Ik vierde het altijd met hem en het leek me niks om zo’n dag zomaar voorbij te laten gaan. Ik heb mijn Valentijn toen lekker met mijn moeder gevierd. We zijn samen gaan shoppen en daarna lekker gaan uiteten. Zelf vond ik dit een van de beste invullingen van Valentijn ooit!

    Like

REACTIES

