INTERIOR INSPIRATION II MARMER

German stylist Peter Fehrentz

Hi! Vandaag besloot ik om weer te schrijven over interieur! Het is alweer een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan, dus ik vond dat het weer tijd was. Ik zie het op veel interieurblogs voorbij komen. Ook op Pinterest zie ik aardig wat. Daarom besloot ik vandaag met jullie mijn favorieten te delen.

Round marble dining table

German stylist Peter Fehrentz

Interior Design | Toorak Residence

Ikea Besta Storage Unit with Custom Marble Top

Austin-area home from architect Ryan Street and interior designer Elizabeth Stanley

FANCY! Design Blog | NZ Design Blog | Awesome Design, from NZ + The World: Quieten down, it's time for SSR...

Monday Mix Up | Currently Loving

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

WAT VIND JIJ VAN MARMEREN INTERIEUR?

6 gedachtes over “INTERIOR INSPIRATION II MARMER

REACTIES

