ADIDAS STAN SMITH

Toen ik bovenstaande foto laatst op Lookbook zag vielen me de schoenen meteen op. Wat zijn ze mooi! Ik ging op zoek naar meer outfits met deze schoene en kwam veel outfits tegen die ik al gezien had. Nooit zijn deze schoenen mij echt opgevallen. Nu dus wel! Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete outfits met deze schoenen!

von vogue adidas sneakers

Ik weet niet waarom ik ze mooi vind, maar dat ik ze mooi vind staat vast! Misschien wel omdat je ze overal mee kunt combineren, zoals je wel gezien hebt. Ze geven elke outfit, wat je ook aan hebt, een leuke twist. Ze zijn helaas erg duur en boven mijn budget, anders hadden ze allang in mijn kast gestaan. Goede nepperds zijn er ook niet te vinden (*snik snik*). Weet jij toevallig of ze deze schoenen ergens voor een goedkopere prijs hebben of heb jij een paar goede nepperds? Ik hoor het graag!

WAT VIND JIJ VAN DEZE SCHOENEN?

11 gedachtes over “ADIDAS STAN SMITH

  1. marlynnn zegt:

    Ik vind ze zo gaaf! Ikzelf heb de Adidas Superstar J en wilde deze nog heel graag bestellen maar dat doe ik maar eventjes niet aangezien ik woensdag vertrek naar engeland voor een halfjaar en mijn koffer nog dicht moet haha! X

    Like

REACTIES

