OOTD II ITEM OF THE WEEK

image

Hi! Ik heb al een tijdje niet meer over kleding geblogd. Daarom vond ik dat het vandaag weer eens tijd daarvoor was. Vandaag deel ik weer een outfit met jullie. Nou ja, eigenlijk niet. Ik laat jullie mijn favoriete item van deze week zien. Benieuwd?

Afgelopen november was ik in Leiden. Ik was op zoek naar een cropped top. Ik ben in verschillende winkels geweest. In H&M vond ik de perfecte!

image

Hij komt van de H&M Divided. Het is een heel simpel truitje: gestreept, cropped en met lange mouwen. Sinds ik dit truitje heb draag ik hem heel vaak. Hij zit lekker en is makkelijk te combineren. Met een simpele broek en een dik vest of een leuk high-waisted rokje met hakken, het is allemaal mogelijk! Dit truitje is sinds november een echte essential in mijn kledingkast. Hij is niet alleen maar overal mee te combineren, maar je kunt hem ook altijd dragen, het maakt niet uit wat voor weer het is.

image

Zo draag ik het truitje vandaag! Ik weet het, het is niet de meest duidelijke foto. Ik heb er een rokje met een bloemenprint onder aan getrokken en voor de rest heb ik het truitje gecombineerd met leuke laarsjes en een hoedje, die trouwens ook van de H&M is. Het valt me trouwens op dat dit precies dezelfde outfit is als bij kerst, alleen de schoenen zijn anders en ik droeg er een ketting bij. Je kunt het shirt dus prima dragen bij kerst! Wel raad ik je aan om er dan, zoals ik deed, er een mooie ketting bij te dragen. Andere sieraden zijn natuurlijk ook mogelijk!

image

Dit was een kort artikeltje, maar ik hoop dat je het niet erg vind. Ik kon vandaag niks met de computer doen, dus ik heb dit ook met mijn mobiel geschreven. Vandaar dat de tekst een beetje slapjes is. Wat draag jij vandaag?

8 gedachtes over “OOTD II ITEM OF THE WEEK

REACTIES

