WAT ER OP MIJN WISHLIST STAAT

PicMonkey Collage

Ciao! Ik heb mijzelf een paar maanden geleden een shopverbod opgelegd, omdat ik graag wil sparen. Waarvoor? Ik weet het niet. Waarschijnlijk voor later. Het sparen is voor mij erg lastig, deels omdat ik op veel blogs leuke producten zie. Vandaag deel ik welke dingen mij het sparen lastig maken. Normaal gesproken plaats ik op donderdag geen blogposts, dus vandaag een kort artikeltje. Ik hoop dat je het alsnog leuk vindt!

Op mijn wishlist staat…

Q&A a Day, 14,99

Loavies letterslinger, 12,95

Fujifilm instax mini 8, 79,46

Makeup Revolution palette Golden Sugar, 7,99

12 gedachtes over “WAT ER OP MIJN WISHLIST STAAT

  1. Veerlez zegt:

    Ik heb afgelopen jaar voor mijn verjaardag een Q&A boekje gehad, maar ik vergeet hem nu toch wel vaak in te vullen, meestal vul ik hem eens in de twee weken in. Toch zonde, dus ik neem me nu voor om hem weer vaker in te vullen, ik pak hem er meteen bij :)

    En wat heb je een mooie blog! :) Heerlijk, ik ga even lekker rondneuzen :)

    Liked by 1 persoon

REACTIES

