THINGS THAT MADE ME HAPPY IN JANUARY

tea-cup-drawing-tumblr

Ola! De maand januari is weer voorbij. Het ging best snel. Tenminste, sneller dan normaal want 5 keer per week naar school gaan is saai. Heel saai. Gelukkig heb ik het overleefd. Januari is de eerste van een jaar (DUH) en bij een nieuw jaar horen voornemens. Ik heb besloten dat mijn voornemen voor dit jaar is om meer happy lists te maken. Waar kan ik dat beter maken dan op mijn blog? Nergens. Ik heb besloten dat ik elke maand een happy list maak zodat ik er aan het eind van 12 heb. Een mooi getal, al zeg ik het zelf. Het is in ieder geval veel beter dan 1, zoals vorig jaar. Benieuwd wat er op mijn happy list van januari staat? Lees dan snel verder!

♥ Meer bloggen. Halverwege deze maand besloot ik dat ik vaker wilde bloggen. Ik maakte een schema met hoe vaak ik wilde bloggen en wanneer dan precies. Ik besloot te bloggen op alle dagen van de week behalve donderdag en zondag. De eerste paar dagen zat ik zonder inspiratie, maar al snel ging het beter en ik kreeg steeds meer inspiratie. Door al die inspiratie besloot ik om alvast voor elke dag op te schrijven waarover ik wilde bloggen. Ik schreef het op in de kalender van mijn mobiel, die nu elke week tot en met eind maart vol staat met ideeën. Ik verbaas me erover hoeveel inspiratie ik elke dag heb. Tot nu toe vind ik het erg leuk om zo vaak te bloggen en ik blijf er zeker (het liefst eindeloos) mee door gaan!

♥ De nieuwe notitieboekjes van de Hema die ik kocht. Hema heeft tegenwoordig veel schattige notitieboekjes. Vaak staan er ook hele leuke teksten op. Op die van mij staan ‘Tomorrow makes me curious’ en ‘Anything is possible’. Twee quotes die me elke keer als ik in de boekjes schrijf weer inspireren!

♥ Jullie lieve reacties maakten me ook heel erg blij. Sinds ik dagelijks blog komen er meer bezoekers naar mijn blog en krijg ik ook steeds meer lieve reacties! Wat eerst 1 reactie per artikel was is nu 4 tot 5 reacties geworden! Ik weet dat dat er niet zo veel zijn, maar voor mij zijn het er een hele hoop. Ik ben jullie enorm dankbaar!

♥ Klassieke muziekstukken. Ik speel ze zelf, maar ik vind het ook heel fijn om ernaar te luisteren. Ik word er rustig en ontspannen van. Af en toe zet ik het op als ik een boek ga lezen of voordat ik mijn bed in duik. Ik luister naar heel veel stukken. Vooral de stukken met orkesten vind ik heel mooi. De componisten met de mooiste muziek vind ik Beethoven en Tsjaikovski (ik geloof dat je het zo schrijft, haha). Ik raad je aan om eens één van hun muziekstukken te beluisteren.

Deze free printable van Team Confetti hielp mij heel erg bij het zoeken van de mol. Vrijdag was de eerste keer dat ik de free printable gebruikte. Voor mij is het een stuk fijner om hiermee te werken omdat ik alles opschrijf en het niet in mijn hoofd blijf zitten. Ja ja, ik weet dat ik Wie Is De Mol heel serieus neem, maar ik vind het gewoon leuk.

♥ Het sneeuwde! Al was het maar 1 keer, ik vond het wel erg leuk. Niet om door te fietsen, nee, dat helemaal niet, maar wel om naar te kijken. Alle plekken waar ik normaal langs fiets zagen er opeens veel mooier uit!

♥ Als laatste op mijn lijst heb ik het schrijven van de Most Likely To Tag met Nimra. Het was enorm gezellig om de antwoorden van elkaar te bekijken. We leerden ook nog eens iets van elkaar, wat erg leuk was. Ik ben van plan om meer tags met andere mensen te schrijven, omdat het gezellig, leuk en erg hilarisch is! Trouwens, binnenkort verschijnt de Best Friends Tag op de blog van Nimra. Ik weet nog niet precies wanneer, maar wel dat hij binnenkort komt!

Zo, dat was mijn happy list van januari! Nu de andere 11 nog. Ik ben ook van het maken van deze lijst blij geworden.

Heb jij een happy list in januari gemaakt?

4 gedachtes over “THINGS THAT MADE ME HAPPY IN JANUARY

  1. Sanne (duhhh) zegt:

    Wat leuk zeg Jassie (whahaha eerste keer dat ik op je blog kijk) je kan heel mooi vertellen en zo wordt het niet saai… blijf lekker bloggen en fietsen in de sneeuw… mmmm geen goed idee (uit ervaring) ga maar schaatsen op de brug samen met mij!!♡♡
    XXX je beste dinnetje♥♡

    Liked by 1 persoon

REACTIES

