EEN HOOP MOOIE DINGEN

UO PICMONKEY COLLAGE

Jongens, ik moet jullie iets vertellen. Ik denk dat ik verliefd ben. “Op wie dan?” Nee, niet op iemand, op iets. “Fieuw.” Ik ben verliefd op de mooie spullen van Urban Outfitters. Ze zijn gewoon te awesome om niet te delen, dus dat doe ik dan maar. Aanschouw een hoop mooie dingen.

Vandaag was weer zo’n dag waarop ik huiswerk maak en me voor de rest verveel. Wat ik dan meestal doe? Rondstruinen op het internet. Ik ben blijkbaar ooit op de site van Urban Outfitters geweest, want ik bekeek de zoekgeschiedenis en ik zag de site. Ik kon me nog wel herinneren dat ik de site best geweldig vond, dus snel klonk er ‘klik’. Kleding boeit me op sites niet zo veel. Het kopje ‘Home & Gifts’ trok me echter wel aan. Ik ontdekte dat er heel veel te zien was. Boeken, camera’s, kamer accesoire’s, skateboards, er was werkelijk van alles.

PicMonkey Collage UO BOOKS Ik besloot eerst bij de boeken te kijken. Van tevoren dacht ik dat er normale leesboeken te koop stonden, maar het bleek heel anders te zijn. Ik zag veel toffe boeken zoals deze 4 boeken. Hoe geweldig is dit? Dit is zeker niet het enige dat ik jullie wil laten zien.

Fujifilm Instax Mini 8 Camera in WhiteLomography Konstruktor Camera

Okay, ik stop gewoon hier in serieuze taal over te gaan praten want: aaaaah, dit is te leuk! Do I need to say more?

http://euimages.urbanoutfitters.com/is/image/UrbanOutfittersEU/5550448970087_000_a?$beauty$&defaultImage=Je T’aime Card

Schattige kaartjes in overvloed.

Balvi Laundry Line Photo FrameI Woke Up Like This Photo Frame

Ook is er genoeg keuze voor het ophangen of inlijsten van foto’s.

Stag Jewellery StandUnicorn Wall Mount

Ik kan hier uren kijken naar toffe decoratie’s. Ik hou het voor nu even bij twee leuke plaatjes, maar ik raad je aan om verder te kijken op de site!

Unicorn KiguUnicorn Ring and Jewellery Dish

Unicorns everywhere.

Hexagon Side TableKare Bear Side Table

O jongens, deze site is echt fantastisch!

Cat Face MugBear Cake Stand in White

Ik moet dit hebben.

Cage Wire Vintage Lampshade in BlackGoodnight Light Pineapple Lamp UK Plug in Blue

Wat is er nou leuker dan het hebben van deze lampen?

Crosley Keepsake Map Turntable UK PlugCrosley Cruiser Turntable UK Plug in Tan

Hier kan je mij heel blij mee maken.

One Line a Day: Five-Year Memory BookOhh Deer Panda A5 Notebook

Boekjes, boekjes en nog eens boekjes.

Homes Wall ArtScratch Map

Ik kan er haast niet meer tegen, zo geweldig zijn al deze dingen. Je krijgt mij niet vaak zo enthousiast. Helaas zijn een aantal dingen best wel duur, maar ik wil er maar al te graag voor sparen! Ik weet dat dit niet een artikel was met de meeste tekst of eentje die heel veel nut heeft, maar toch wilde ik deze toffe spulletjes even aan jullie laten zien. Sorry als je nu ook verliefd bent en sorry dat ik over dit soort nutteloze dingen schrijf. Ik kon even niet anders.

Trouwens, dit artikel is niet gesponsord. Ik ben zelf zo gek om hier een compleet artikeltje over te schrijven.

Heb jij wel eens iets besteld of gekocht bij de urban outfitters?

7 gedachtes over “EEN HOOP MOOIE DINGEN

REACTIES

