HET IS EINDELIJK TIJD VOOR BOEKEN, ERWTENSOEP EN NIKS DOEN

justwhite

Hoi. IK LEEF NOG! Hiep hiep hoera! Misschien is het bij jou ook zo, maar bij mij ligt er sneeuw. Daarom had ik vanochtend een paar bijnadoodervaringen terwijl ik op de fiets zat. De combinatie van fietsen en sneeuw is voor mij niet zo praktisch, dus ik werd best vaak aangekeken door voorbijgangers met een blik van; ‘WOW.’ Vooral omdat ik er ook nog lekker vaak bij gilde. Gelukkig hoef ik de komende dagen niet meer door de sneeuw te fietsen, want het is weekend (goh). Soms zijn deze weekenden lekker druk zodat je er op school achter gekomen bent dat je je huiswerk nog niet gemaakt hebt en dan ook nog het probleem krijgt dat je dit moet zien te verbergen, maar soms heb je zulke rustige weekenden dat je geen drol te doen hebt. Dat overkomt mij behoorlijk vaak. Te vaak. Gelukkig kom ik je redden met mijn wat-te-doen-in-een-saai-weekendtips!

IMG_1114

Het weekend is DE tijd om eens lekker te gaan koken! Op blogs zie ik veel recepten waar ik nog nooit eerder van heb gehoord. Van dit recept heb ik al eerder gehoord (wie kent erwtensoep nou niet?!) maar alsnog wil ik het aan jullie laten zien, want wat is er nou leuker om te maken dan erwtensoep? Ik heb dit recept nog niet uitgeprobeerd maar ik wil het wel erg graag doen!

IMG_4821

Voor wie niet graag kookt: probeer eens creatief bezig te zijn! Tegenwoordig zie je op blogs ook veel DIY’s die zeker de moeite waard zijn om te maken. Het schilderij op het plaatje hierboven is van Eline. Pop art painting zie ik steeds vaker op Pinterest verschijnen en door deze DIY weet ik eindelijk hoe je veel geld bespaart en het zelf kunt maken!

Natuurlijk is een weekend niet compleet zonder het bekijken van YouTube video’s! Ik kijk naar veel verschillende YouTubers, zowel Amerikaanse als Nederlandse. Deze video hierboven is van Sierra, maar ik kijk ook naar Bethany Mota, Eva Gutowski, Teske de Schepper, Femme en Sanny Verhoeven (en nog meer maar ik heb geen zin om die allemaal op te zoeken (wat heb ik toch weer veel over voor mijn blog *kuch kuch*)). In de video laat Sierra zien hoe ze haar kamer wat leuker maakt. Dit weekend wilde ik graag mijn kamer iets leuker maken, dus deze video komt goed van pas!

Ook een geweldig iets om te doen in het weekend is filmpjes of foto’s van vroegah bekijken. Ik vind het heel leuk (lees: mega-zuper-duper-kei-leuk) om dit te doen en mijzelf maar dan in een hele kleine schattige versie te zien.

De leukste blogs om te zien zijn als je het mij vraagt de illustratieblogs. Een voorbeeldje hiervan is It’s Simply Max. Ik vind haar blog gewoon geweldig. Do I need to say more?

En alweer de laatse (meeeeeh): People Holding Cats. Deze tumblr pagina is een grote verzameling van plaatjes met, de naam zegt het al, mensen met katten. Ookal ben ik allergisch voor katten, ik kan hier uren naar blijven kijken. Dikke vette aanrader.

Tot zover mijn wat-als-je-geen-drol-zak-of-wat-dan-ook-te-doen-hebt-tips.

FIJN WEEKEND!

5 gedachtes over “HET IS EINDELIJK TIJD VOOR BOEKEN, ERWTENSOEP EN NIKS DOEN

REACTIES

