OOPS II TE VEEL BLUSH

Je herkent het vast wel. Je bent erg blij met een nieuwe blush en probeert hem de volgende dag meteen. Vol enthousiasme breng je de blush aan. 4 uur later bekijk je jezelf in de spiegel. Schrik! Je lijkt net een clown! Wat kan je doen om deze fout te voorkomen? Vandaag geef ik je mijn tips!

Photobucket

Waar komt het door?

Zoals ik hierboven al noemde kan het gebeuren door teveel enthousiasme, maar ook door slecht licht. Zorg dat je goed daglicht hebt en dat het geen kunstlicht is. Verder kan het nog liggen aan teveel blush op je kwast. Tik je kwast daarom altijd goed af. Zorg er ook voor dat je goed blend!

hoe lossen we het op?

Nu weten we waar het door kan komen, maar soms gebeurt het toch. Wat kan je dan doen? De simpelste manier is met je foundationkwast. Er zit vast nog een klein beetje foundation op je kwast. Tenminste, als je foundation hebt gebruikt. Ga met je kwast over je blush heen en voila! Je gezicht ziet eruit zoals die eruit moet zien. Dit kan ook met de kwast waarmee je poeder hebt aangebracht. Geen foundation of poederkwast? Draai met een andere kwast ronde bewegingen. Hierdoor blend je het in. Geen kwast bij de hand? Doe het met je vingers of een tissue.

Dit was even een snel artikeltje, maar ik hoop dat het je geholpen heeft.

Heb jij wel eens last van teveel blush?

11 gedachtes over “OOPS II TE VEEL BLUSH

  1. Aurelienne zegt:

    Handige tips! Vooral bij een nieuwe blush heb ik het soms voor dat ik iets te veel aanbreng omdat ik dan nog niet goed kan inschatten hoe gepigmenteerd het product op mijn gezicht is.

    Liked by 1 persoon

REACTIES

