DANKJEWEL

image

Alsjeblieft! Vandaag ga ik het eens hebben over waar ik dankbaar voor ben. Gisteren was namelijk een rotdag. Ik had, net zoals elke zaterdag, theater. Ik was die ochtend wakker geworden met keelpijn en ik voelde me niet helemaal fit, maar ik had pilletjes op en een kop thee gedronken, dus ik ging ernaartoe. Helaas. Toen ik er was voelde ik me opeens heel ziek. Ik werd opgehaald en lag de rest van de dag met koorts op de bank. Ik had ook nog een afspraak met een vriendin maar die ging dus ook niet door. Daarom vond ik dat het vandaag tijd was voor een beetje posiviteit! Let’s get started!

een bedankje aan de zon

Omdat je toch nog even een paar keer tevoorschijn kwam. Do I need to say more?

Een bedankje aan Nimra

Omdat je mijn blogmaatje uit de klas bent, omdat je me de beste app ooit hebt geadviseerd, omdat ik met jou kan praten over alle Engelse en Amerikaanse youtubers, die de rest van onze klasgenoten niet kennen, omdat je me kunt helpen als ik me niet zo goed voel en tsja, je bent gewoon heel lief.

Een bedankje aan alle awesome bloggers

En dan bedoel ik deze, deze, deze, deze, deze, deze en deze omdat jullie elke dag weer leuke artikelen online zetten waar jullie mij heel blij mee maken. Het is ook heel leuk om jullie blogs te lezen als ik me verveel, of als ik ergens geen inspiratie voor heb.

een bedankje aan de sneeuw

Okay, I know, het is alweer een tijdje geleden, maar in de kerstvakantie lag er sneeuw. Tenminste, bij mij, en het was awesome! Ookal was het best koud. Ik stond op met het gevoel alsof ik in een Winter Wonderland terecht was gekomen. Die sneeuw mag (niet wanneer ik ergens naartoe moet) nog wel een keer komen!

een bedankje aan Mijn lieve zus

Omdat we de meest hilarische gesprekken kunnen hebben, omdat we video’s opnemen die nooit online komen omdat we teveel lachen, omdat je heel lief en behulpzaam bent en omdat je me wakker maakt als ik me bijna verslaap. Oh ja, ook nog omdat je me eraan herinnerd hebt om Mean Girls te kijken.

Een bedankje aan mean girls

Omdat het een hilarische film is. Stiekem herken ik me er, heel soms maar, in terug. En nu snel deel 2 kijken!

Mijn dwarsfluit

En toen was het even lastig om een bedankje aan mijn dwarsfluit te schrijven. Erm… Omdat ik zonder jou simpelweg niet ver kom ;-)

Een groot bedankje aan mijn lieve lezers

Deze kon natuurlijk niet ontbreken, ookal heb ik er maar weinig. Jullie geven mij door alle reacties toch een beetje het gevoel dat ik het ergens voor doe. Natuurlijk doe je het in de eerste instantie voor jezelf en niet voor de lezers, dat weet ik, maar ik wil jullie bedanken voor dat extra beetje blog-blijheid! Ja, blog-blijheid, ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

En ze leefde nog lang en dankbaar. Heel dankbaar.

Wat vind jij van dit soort artikelen?

Een gedachte over “DANKJEWEL

REACTIES

