STRUGGLES VAN DUNNE MEIDEN

donutsyumyun)picmonkey

Hey! Vandaag ga ik het met jullie hebben over struggles van dunne meiden. Het is misschien niet het meest voor de hand liggende onderwerp om over te bloggen, maar toch wil ik het graag met jullie delen. Ik ben zelf erg dun, en krijg er af en toe reacties op. Ik weet dat sommige mensen ook graag dun willen zijn, maar geloof me; zo leuk is het niet. Vandaag deel ik de struggles van dunne meiden.

Brr…

Laatst zat ik in de aula in school te werken aan een toneelstuk wat we met de toneelclub van mijn school gaan opvoeren. Ik had het heel erg koud, en vroeg aan andere mensen of zij het ook koud hadden. “Nee hoor” was het antwoord. En dat soort dingen gebeuren wel vaker. Ik moet me soms als een eskimo kleden om het maar een klein beetje warm te krijgen. Vooral de laatste tijd.

“Je moet echt meer gaan eten!”

Nee dat moet ik niet! Ik krijg af en toe van die reacties waarvan ik denk: ik ben gewoon gezond, okay? Of als je nagestaard wordt in de aula van school en er mensen beginnen te smoezen terwijl ze naar jou kijken. Heel irritant.

Geplet worden in een auto

“Ga jij maar in het midden zitten, je kunt er toch wel tussen.” Ook ik word dan geplet. Echt waar.

Shoppen

Je gaat met een paar vriendinnen winkelen, met het idee dat je eens lekker veel gaat kopen. Iedereen gaat naar huis met een paar volle tassen, en jij hebt alleen maar een broek gekocht omdat alles te wijd is. Wat al helemaal vervelend is is wanneer je alleen maar kleding kan kopen bij de kinderafdeling. Grrr…

Is dit voor jou herkenbaar?

3 gedachtes over “STRUGGLES VAN DUNNE MEIDEN

REACTIES

