Bizarre, lieve en grappige dingen die ik tegenkom op het internet #2

Goodafternoon! Vandaag ga ik jullie weer eens een paar willekeurige dingen laten zien die ik op het internet tegenkom. Ik heb dit al eens eerder gedaan. Vandaag ga ik het hebben over youtubefilmpjes en mijn favoriete bloggers. De afgelopen tijd zijn er een aantal hele leuke bij gekomen! En trouwens, vandaag is het nationale knuffeldag. Hoe awesome is dat?

Favoriete bloggers

Dit is Aline van de blog Paper Boats. Daar deelt ze dingen over haar leven en (heeeeele mooie) foto’s die ze maakt. Heel vaak fotografeert ze haar katten, die zuperzuperzuperschattig zijn! Ook haar schrijfstijl vind ik erg grappig en leuk!

Ook Teskke is één van mijn favoriete bloggers (en youtubers). Ik vind haar reviews, outfitposts, filmpjes en persoonlijk artikelen heel erg leuk. Eigenlijk alles wel, haha! Ook bewonder ik haar keuze voor het gebruiken van dierproefvrije cosmetica en natuurlijk dat ze haar eigen lied mocht maken! Zelf zing ik ook 268279844 liedjes per dag, en ik krijg vaak te horen dat ik dat ook erg goed kan. Stiekem wil ook wel mijn eigen liedje maken!

image

Ik heb hier even een collage gemaakt van een aantal foto’s op de instagram en blog van Femke. Ook haar foto’s bewonder ik (lees: elke keer als ik haar foto’s zie denk ik: WAAROM kan ik dit niet?) en ze is altijd heel creatief in het bedenken van blogposts. Ze plaatst bijvoorbeeld grappige en soms persoonlijke lijstjes als ‘Things that made my week’ en ‘dingen waar je nooit te oud voor bent’. Bovendien plaatst ze af en toe hele toffe DIY’s. Het is zeker een blog waar ik erg vrolijk van raak!

Aanschouw een complicatie van 300 vines van Thomas Sanders. Ik kijk meestal niet echt naar vines, maar deze vind ik over het algemeen heel leuk!

Nog even van dezelfde jongen. Heel herkenbaar dit.

En dat waren ze alweer! Ik vond het erg leuk om ze weer op een rijtje te zetten! Gisteren is er helaas niets online gekomen, want ik had het even druk met mijn huiswerk en een toets niet ik vandaag moest maken (MEEEEEEH, waarom is huiswerk ooit uitgevonden?) Zijn er nog bloggers die jij bewondert? Zijn deze artikeltjes voor herhaling vatbaar? Laat het me hieronder in de reactie weten!

♡ you all!

5 gedachtes over “Bizarre, lieve en grappige dingen die ik tegenkom op het internet #2

REACTIES

