TAG II MOST LIKELY TO WITH NIMRA

Hi! Vandaag is het weer tijd voor een tag! Ik zag laatst op youtube een video van Diana die samen met haar zus de Most likely to tag deed. Meteen vroeg ik Nimra of we die samen zouden doen, en het antwoord was ja(en toen dansde ik 10 minuten door mijn kamer)! Nu zitten we hier samen de tag te doen! Normaal doen mensen dit in videovorm, maar omdat ik liever geen video’s maak doen schrijven we het nu gewoon. Ik hoop dat je dat niet erg vindt. Okay, genoeg gekletst. We gaan beginnen!

Wie zou er eerder met lipstick op haar tanden lopen?

Nimra: Ik, omdat ik echt een kluns ben en ik heb nooit controle over mijn handen. Ik draag alleen nooit lipstick, ik hou niet zo van makeup. Het enige wat ik draag is mascara en eyeliner.

Jasmijn: Ik denk dat ik dat juist ben, omdat ik heel vaak lipstick draag en ik ben ook een kluns #teamkluns 

Wie zou er eerder in haar broek plassen van het lachen?

Nimra: Ik lach heel erg vaak en ik heb gewoon geen controle.

Jasmijn: Ik denk ook dat jij het bent omdat ik niet zo vaak de slappe lach heb. Ik zou het meer willen hebben, maar helaas.

Wie zou er eerder spullen kopen die ze niet nodig heeft?

Nimra: Ik heb een My little pony speelgoedpistool, dus ik denk dat ik het ben.

wpid-img-20150119-wa0001.jpg

Jasmijn: Haha! Ik denk dat ik het niet zo snel zou doen. Nou ja, een tijdje geleden wel, maar ik heb nu een shopverbod voor mezelf opgelegd.

Wie zou zich eerder verslapen?

Nimra: Ik denk Jasmijn, want ze is een slaapkop, haha! Ik wordt meestal heel vroeg wakker.

Jasmijn: Ik denk ook mezelf. Ik ben dan weer geen slaapkop, en ik hou ook niet van uitslapen, maar wanneer ik naar school moet wil ik liever nog even in bed blijven liggen. Laatst is het me gebeurd dat ik me versliep. Ik had mijn wekker wel gehoord, maar ben weer door gaan slapen. Ik heb in 5 minuten (met behulp van mijn moeder) alles gedaan wat ik normaal in een half uurtje doe. Dat doe ik dus nooit meer.

Wie zou eerder haar blog verkopen?

Nimra: Als ik er echt geld voor zou krijgen en ik zou geld hebben voor iets awesome’s zoals verhuizen naar Amerika of trouwen met een 1D lid, dan zou ik het doen. Maar anders echt niet omdat ik bloggen echt awesome vind!

Jasmijn: Ik zou het echt niet doen, omdat ik bloggen echt supertof vind! Ook al ben ik niet de meest famous blogger met veel lezers, ik zou mijn blog nooit verkopen!

Wie zou eerder struikelen over haar eigen voeten?

Nimra: Ik! Ik ben echt een kluns. Mijn moeder koopt altijd pantoffels met van die stipjes aan de onderkant zodat ik niet kan struikelen.

Jasmijn: Stiekem denk ik ook dat jij dat bent, haha! Hoewel ik echt een kluns ben zou ik nooit over mijn eigen voeten struikelen. Gewoon niet.

WE LIKE PIZZAAAA

Wie zou eerder The Hunger Games winnen?

Nimra: Ik zou hem eigenlijk niet winnen. Als we ergens zouden moeten klimmen zou ik allang in het water zijn gevallen en ze zouden me vast al hebben neergestoken omdat ik te snel afgeleid ben door de natuur. Het is echt heel mooi daar!

Jasmijn: Ik denk ik. Het klinkt misschien een beetje alsof ik heel vol van mezelf ben, maar ik ben niet heel bang als ik dat soort dingen moet doen. Ik schiet gewoon iedereen neer. Okay, zo makkelijk is het niet, I know, maar ik ben in ieder geval niet heel erg bang. Ik ben banger als ik een antwoord moet geven in de klas. 

Wie zou er eerder een week niet douchen?

Nimra: Ik denk Jasmijn. Ik douche elke dag want ik hou van frisse witte dekbedden en fuzzy pyjama’s en een fris gevoel!

Jasmijn: Ik denk ook dat ik het ben, hehe. Ik douche niet heel vaak en hou er ook niet zo van. Ik weet niet waarom. Ik vind het natuurlijk wel fijn om een fris gevoel in mijn haren te hebben en om American Cream van Lush te gebruiken. Dat is geweldig spul! Laat even weten of je daar nog een review van wilt zien!

Wie zou er eerder in slaap vallen tijdens de les?


Nimra: Jasmijn en ik zijn allebei een beetje slaperig, maar we willen niks missen. Ehm… Ik denk dat ik het toch ben.
Jasmijn: Sommige lessen zijn heel saai, maar in slaap vallen doe ik niet. Maar ik kan ook niet zeggen dat Nimra eerder in slaap valt tijdens de les, want dat zie ik haar ook helemaal niet doen.

Wie kan het besten dansen?


Nimra: Ik kan echt niet dansen. I don’t know.
Jasmijn: Nimra! Ik kan het ook wel een beetje, en ik heb een aantal jaar gedanst, maar dat is alweer een hele tijd geleden. Zo goed kan ik het niet meer. Op sportdag liet Nimra ons een paar pasjes zien en ze deed het echt super, dus ik denk dat zij de beste is!

Het is alweer afgelopen, helaas. (Of niet helaas? Laat even weten wat je van deze tag vond!) We vonden het heel leuk om te doen! Binnenkort verschijnt er ook een tag die we samen doen op de blog van Nimra, dus kijk daar ook zeker op!

Lots of love

3 gedachtes over “TAG II MOST LIKELY TO WITH NIMRA

REACTIES

