TAG II CREATE IT YOUR WAY

BLOEM

Hi! Vandaag doe ik een tag, zoals je al hebt kunnen zien. Het is een hele toffe tag die je fantasie prikkelt. Ik heb een hele grote fantasie, dus dat komt zeker van pas! Benieuwd? Lees dan snel verder!

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Hier hoefde ik niet lang over na te denken. Ik fiets elke ochtend langs een een huis en het lijkt wel of daar elke dag koekjes worden gebakken. Ik vind het heerlijk ruiken! Daarom zou de geurkaars ruiken naar zelfgemaakte zandkoekjes die in de oven staan. Waarschijnlijk krijg je dan wel heel erg trek in koekjes, haha!

Als je een kleur nagellak zou mogen verzinnen, hoe zou die er dan uitzien?

Ten eerste: hij moet dekkend zijn. Het is altijd heel fijn als een lakje binnen 1 keer dekt, vooral als je Jasmijn heet. Ik hou namelijk niet van nagellak opdoen en ik hou er al helemaal niet van als die niet snel droogt. Ik denk dat het een compleet matte donkergrijs zou zijn. Het bestaat al, maar iets mooiers is er niet voor op je nagels, al zeg ik het zelf. Zelf heb ik het helaas nog niet, bedenk ik me nu. *Rent naar de winkels en haalt een donkergrijze nagellak*

Als je een beautyproduct kon maken, wat zou dat dan zijn?

Een hele mooie lipstick, net zoals MAC Diva. Prachtig! Of een hele mooie highlighter achtige blush. Maar dan een met alleen een mooie rosegouden glans en geen glitters!

Als je een film kon maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Aaaaaaah! Wat een leuke vraag! Ik denk dat het een documentaire wordt over het dagelijks leven van verschillende personen, van jong tot oud. Er moet wel een hele gave en aparte editing bij zitten! Ik vind het zelf eigenlijk heel leuk om naar dat soort films te kijken. De vraag wie daar in zouden spelen is een best lastige. Ik weet het eigenlijk niet. Random mensen uit ons eigen kleine land. Of ik reis de hele wereld over en film mensen uit heel veel verschillende landen. Dat is nog veel leuker!

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou hij dan over gaan?

Jeetje, dit is een lastige vraag! Ik schrijf zelf altijd veel verhalen. Ze gaan over veel verschillende dingen. Ik wil stiekem dat ik zo’n geniale schrijver was als Gideon Samson en een boek schreef genaamd ‘Zwarte Zwaan’. Het is realistisch, maar wel heel apart met hele bijzondere hoofdpersonen. Maar iets over het verleden is ook wel heel gaaf. Iets als Harry Potter is ook tof, maar ik schrijf niet graag over fantasie. Ik weet het eigenlijk niet, maar wel dat het realistisch is.

Als je een robot zou maken, wat zou die dan kunnen?

Mijn huiswerk maken! Nee, grapje, al zou het best wel fijn zijn. Ik denk dat het er een is die een soort agenda is, maar dan een hele speciale die het aangeeft wanneer iets moet gebeuren, en het een paar dagen van tevoren herhaalt. Dan zou ik veel minder vergeten!

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Het wordt sowieso een lifestyle winkel. Ik zou dingen verkopen die je bij de Urban Outfitters koopt (behalve de kleding, alleen de lifestyle producten) koopt, en het zou een gezellige winkel zijn die ingericht is met veel hout, warme kleuren en die niet al te druk is. En oh ja, er zijn retro platenspelers en retro typemachines te koop!

 Als je een app zou mogen ontwikkelen ontwikkelen, wat voor een zou het dan zijn?

Het zou er een zijn waarmee je mensen kan scannen (jaja, klinkt heel raar) en dan hun naam, eigenschappen, relaties, interesses en dat soort dingen kan zien. Scheelt een hoop awkward situaties.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, welke zou dat dan zijn?

Een soort topografie, maar dan waar je de leukste vintage spulletjes kan vinden, waar de leukste café’s zijn en waar de tofste winkels zijn! En dan het liefst degene die je nog niet kent! Of misschien uitslaaples, daar kan ik makkelijk een 10 voor halen!

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke zou dat dan zijn?

Snickers ijs! Of eentje die smaakt naar koekjes (daar komen ze weer)! Oh wacht, die bestaan al. Ik weet het niet, omdat er al zoveel bestaat!

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?

Een Emoji met een unicorn, omdat ik die af en toe wel echt mis. Of eentje die echt duidelijk laat zien dat die rare opmerking niet grappig is maar eerder een beetje bitchy. En ik kan nog veel meer verzinnen!

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Okay, dit klinkt heel raar; het is geïnspireerd op Phineas and Pherb. Ja. In 1 aflevering die ik ooit wel eens heb gezien hadden ze een boomhut-villa gebouwd. Awesome toch?

Aaaaaah! Wat was dit een leuke tag! Ik hoop dat jullie hem ook leuk vonden, en overnemen is niet overbodig. Ik zie deze tag graag bij anderen, dus laat het in de reacties weten als jij m ook hebt gedaan!

LOTS OF LOVE AND DON’T FORGET: DARE TO BE FABULOUS!

(Is die quote niet geweldig?!)

5 gedachtes over “TAG II CREATE IT YOUR WAY

REACTIES

