REVIEW II LUSH BUBBLEGUM LIPSCRUB

image

Hi! Vandaag schrijf ik eens een keer een review! Ik hoorde veel over de lipscrubs van Lush. Aangezien ik vaak hele droge lippen met veel velletjes heb wilde ik het meteen uitproberen. Ik ben er, jammer genoeg, vergeten een review over te schrijven. Maar vandaag doe ik het toch! Het was wat moeite met mijn camera, maar uiteindelijk lukte het wel! Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!

image

Yes I know, deze foto is niet volledig scherp, hehe. Dat ter zijde, laten we even kijken naar de ingrediënten:
Fijne kristalsuiker (Castor Sugar), Jojoba olie, biologisch (Simmondsia chinensis), Methyl ionone (Methyl Ionone), Smaakstof (Flavour), Kleurstof 45410 (Colour 45410), Kleurstof 45380 (Colour 45380)
De ingrediënten die Lush gebruikt zijn allemaal niet op dieren getest. Een deel is natuurlijk, de rest is veilig syntetisch.

image

Ja, ik heb m al gebruikt voordat ik foto’s heb genomen. Zoals ik al zei heb ik m al uitgetest, maar geen foto’s gemaakt.

Bubblegum is een roze suikerscrub. Hij ruikt heel lekker naar zoals de naam al zegt bubblegum. Heel zoet, je moet ervan houden, maar ik vind het heel lekker. Je zou er bijna een hapje van willen nemen, haha! Als ik m gebruikt heb neem ik er soms ook een klein likje van. Ik moet zeggen, het smaakt niet verkeerd!

Wat vind ik ervan?

Ik vind het een hele fijne scrub. Ik gebruik de scrub vaak als ik veel droge velletjes op mijn lippen heb of voordat ik mijn lipstick opdoe. Alle velletjes zijn verdwenen, terwijl je niet heel hard hoeft te scrubben. Ik raad wel aan om nadat je m hebt gebruikt een lippenbalsem op te doen. Tenzij je een lipstick op doet natuurlijk!

De scrub kost €9,65 en is te koop bij Lush. Heb jij iets van Lush dat je graag gebruikt?

Lots of love

EDIT: Ik zie de foto’s nu op de computer terug (eerst had ik ze op mijn mobiel) en zie dat ze niet zo scherp zijn als ik dacht. Ik vind het er eigenlijk niet zo mooi uitzien, maar dat is dan voor deze keer maar zo. Sorry!

4 gedachtes over “REVIEW II LUSH BUBBLEGUM LIPSCRUB

REACTIES

