MUSIC OF THE MOMENT

Elke dag luister ik vaak muziek. Er zijn een aantal artiesten die hele toffe muziek maken. Ik vraag me af waarom ik dit eigenlijk nooit met jullie gedeeld heb. Ik had voor vandaag iets anders op de planning staan, maar ik wilde nu zo graag mijn favoriete muziek delen dat ik dat naar een andere dag heb verschoven. Misschien halen jullie er nog wel hele gave artiesten tussenuit!

Dit lied komt van een belgische band: Hooverphonic. Het is een prachtig lied dat al een jaar tussen mijn favorieten staat. Een fijn liedje om mee te zingen maar ook gewoon om naar te luisteren als je je een beetje down voelt. Ook de beelden in de videoclip vind ik prachtig! Kijk zeker ook naar de andere muziek van Hooverphonic!

Dit is hele andere muziek dan Amalfi, maar ook zeker superleuk! Als je naar Serious Request hebt gekeken heb je dit liedje vast vaak gehoord. Hierdoor heb ik het liedje ook leren kennen. Sinds toen heb ik het heel vaak geluisterd. Daarom ook de beelden van Serious Request. Ik heb vaak thuis in de woonkamer meegesprongen en gedanst.

Aanschouw mijn favoriete liedje van mijn favoriete artiest. Ik kan bij dit nummer niet anders dan helemaal uit mijn dak gaan. Tenminste, als ik alleen ben. Ik hou heel erg van de muziek van Stromae, dus bekijk zeker ook de rest!

Alweer het laatste liedje. Ik had hem al een paar keer gehoord voor Serious Request, maar sinds Serious Request luister ik hem graag. Heel mooi gezongen, en tja, ik weet niet hoe ik het anders kan omschrijven? Mega super heel erg tof? Of gewoon mooi. Ik luister ook vaak naar covers van dit lied. Ik vind het leuk om te horen hoe er hele andere muziek van gemaakt wordt!

Dit waren mijn favoriete nummers van dit moment (en waarschijnlijk nog langer). wat zijn jouw favorieten?

2 gedachtes over “MUSIC OF THE MOMENT

REACTIES

