Eind van dit jaar wil ik kunnen zeggen dat…

Hi! Ik had gisteravond een bom van inspiratie met artikelen voor mijn blog. Misschien komt het door mijn nieuwe lay-out. Ik heb genoeg ideeën om de komende 3 weken dagelijks te bloggen. Dit artikel kwam ook in me op. Ik heb niet echt voornemens voor volgend jaar, maar er zijn wel een aantal dingen die ik wil doen.  Vandaag ga ik die met jullie delen. 

♥ Ik heb iets gedaan voor het goede doel

Ik hoor de laatste tijd veel verhalen over mensen die iets voor het goede doel hebben gedaan. Ze geven geen geld, maar verzamelen bijvoorbeeld eten voor de voedselbank. Ik wil eigenlijk al een paar jaar zoiets doen, maar ik heb besloten dat ik daar dit jaar tijd voor neem.

♥ Ik heb een lipstick van MAC

Ik ben in 2014 al naar de MAC geweest om een lipstick te kopen, maar helaas hadden ze de lipstick die ik wilde (Diva) niet. Ik heb sinds de jaarwisseling nog geen tijd gehad om opnieuw naar de MAC te gaan. Maar ik zie er nog steeds veel reviews over en blijf hem mooi vinden, dus ik ga dit jaar zeker terug!

♥ Ik heb vaker geblogd

Ik blog nu denk ik 2 keer per week, maar ik wil een nieuwe start maken(met onder andere de nieuwe lay-out die ik heb) en dus dagelijks gaan bloggen. Ik weet niet of dat me gaat lukken, maar ik ga zeker mijn best doen! Ik heb in ieder geval genoeg ideeën (een lijst met ongeveer 30) en het worden er elke dag meer.

♥ Ik ga vaker mijn kamer opruimen

Waarschijnlijk gaat het me nooit lukken om dit te zeggen, want mijn kamer is 2 dagen nadat ik m opgeruimd heb toch weer een rotzooi. Helaas.

♥ Ik heb minder geld aan make-up uitgeven

Al een maand geleden bedacht ik me dat ik eigenlijk best veel make-up had. Ik vergelijk mijn stash altijd met die van andere mensen en kocht elke maand minstens 2 dingen. Ik besloot geen geld meer uit te geven aan make-up. Dat is me gelukt en het bevalt me eigenlijk wel, dus ik ga het nu voor een heel jaar proberen. Misschien geef ik nog wel iets uit, maar tenminste niet meer zoveel als in 2014.

♥ Ik heb iemand verrast

Maar dan bedoel ik wel op een leuke manier. Ik heb dit in 2014 gedaan en vond het zo leuk om haar blije gezicht te zien. Daarom ga ik het dit jaar weer doen. Ik weet nog niet wat ik precies ga doen, maar dat ik het ga doen weet ik zeker!

En toen waren we alweer bij het eind. Best leuk eigenlijk om mijn voornemens (nou ja, voornemens, zo noem ik het liever niet. Ik noem ze liever… Tja, hoe eigenlijk?) op te schrijven. Normaal schrijf ik ze op een papiertje die al na een week weer in de prullenbak is beland. Aan het eind van het jaar ga ik dit bericht zeker weer lezen en kijken wat ik van dit lijstje heb waargemaakt. Heb jij nog voornemens voor het nieuwe jaar?

Lots of love, Jasmijn

2 gedachtes over “Eind van dit jaar wil ik kunnen zeggen dat…

REACTIES

