MYLIFEASNIMRA II NIEUWE LAY-OUT

Hi guys! Jullie kennen Nimra waarschijnlijk wel, mijn gastblogger. Ze gaat niet meer gastbloggen (we know, ze heeft maar één keer geblogd, hehe) omdat ze nu een eigen blog heeft. Het zou heel awesome zijn als jullie daar een kijkje nemen! We zullen samen een aantal keer collabs gaan doen, dus jullie zullen haar toch terugzien op mijn blog!

En zoals jullie waarschijnlijk hebben gezien heb ik een nieuwe lay-out! Ik vind hem eigenlijk best schattig, haha! Er gaan misschien nog wat kleine dingen aangepast worden, maar ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!

REACTIES

