MOEILIJKE DINGEN EN KERSTMIS

HI GUYS!!!!!

Dat was weird, ik ben weird.

Jasmijn, STOP! Laten we doorgaan met wat ik eigenlijk wou zeggen. Vandaag ga ik weer een update van mijn leven doen. Vandaag ga ik kletsen over allerlei dingen. Dus, heb je zin in een artikeltje vol random geklets of verveel je je? Lees dan snel verder! Ook als je dat niet doet, lees het gewoon…

Zoals je in de titel al hebt gelezen, ga ik eens praten over moeilijke dingen. Maar over wat soort moeilijke dingen? Nou, dat zal ik eens vertellen. Weten jullie nog dat ik een zelf bedachte challenge zou doen? Ik zou het een maand doen, maar het is me maar 3 dagen gelukt. Het lukt me vaak niet om dingen af te maken. Ik vind dat soort dingen altijd moeilijk. Vroeger probeerde ik altijd een dagboek bij te houden. Is nooit gelukt. Ik probeerde een soort boek te schrijven, ook niet gelukt. Ik schreef vroeger erg vaak. Ik ben er een tijdje mee gestopt. Ik ben laatst weer begonnen. Misschien is dit iets wat ik als voornemen voor 2015 kan hebben; mijn boek afmaken. Willen jullie een stukje van mijn verhaal horen? Ik hoor het graag.

Ook iets wat eigenlijk zou gebeuren en waar ik over geblogd heb; blauw haar. De kapster was haar verf vergeten. Morgen komt ze, maar dan ben ik er niet, dus ik moet nog even wachten. Ik plaats er wel een artikeltje over als ik mijn blauwe haar EINDELIJK heb.

HARRY POTTER, WHAHAHAAAAAA

Het

Is

VAKANTIE!

YAY! Ik ben zo blij! Eindelijk 2 weken niet meer naar school en geen huiswerk. En natuurlijk komt kerst eraan. Op weheartit en instagram zie ik alleen maar plaatjes die te maken hebben met kerst. Zelf heb ik er heel veel zin in. Ik heb alletwee de kertsdagen een kerstdiner met familie. Wat ga jij doen met kerst?

Wat vonden jullie van dit artikeltje? Ik wil mijn artikels graag langer maken, en dat lukt ook al een beetje. Hebben jullie nog requests voor blogposts? Ik hoor het graag.

WACHT, DEZE KWAM IK TEGEN. YAAAAASSSSS!!!!!!!!! I LOVE THEM!!!!!1

Dat was weird, ik ben weird.

Toedeledoki, ik ben in een rare vrolijke blije bui.

En ik heb het vermoeden dat mijn blog een overload aan artikeltjes met plaatjes van unicorns en typemachines krijgt :)

Okay, dan moet ik nu echt doei zeggen, doei doei doei.

REACTIES

