GIFT GUIDE II Kerst en Sinterklaas

jsdfadgk;

Over 10 dagen is het alweer pakjesavond, en kerst komt daarna alweer snel. Een verlanglijstje is altijd een handig hulpmiddel om te weten wat je moet kopen. Maar wat als diegene helemaal geen verlanglijstje heeft ingevuld? Ik geef vandaag wat leuke ideeën.

Wat is er nou leuker dan een Starbucks gift card? Ik denk dat iedereen hier wel blij mee wordt :)

VW Camper Broodrooster - Rood/wit

Look at this. Een broodrooster in de vorm van een bus. Hoe leuk is dat? Hier te koop.

Blond Amsterdam Winter Ontbijtset - 3-delig

Blond Amsterdam heeft altijd erg leuk servies. Dit keer is hij in de wintereditie. Mij lijkt dit heel leuk om te geven, maar vooral om te krijgen. Onder andere hier verkrijgbaar.

John Green boxset (5 books)

De boeken van John Green zijn erg bekend. Hoe leuk is het om deze box met al zijn 5 boeken te krijgen?

Geurkaarsen zijn altijd leuk om te krijgen. Deze twee zijn van Bolsius. Vooral de rechter kaars lijkt me heerlijk :)

Deze CD van Stromae heb ik inmiddels al. Ik denk dit het heel leuk is om deze cadeau te doen.

Bloomingville Kandelaar porcelein - Koper

Een heel leuk cadeau voor iemand die zijn huis/kamer mooi wil maken; deze kandelaar van Bloomingville. Ook hier te koop.

 photo 2april2013109.jpg

Een lipstick van MAC is een heel leuk cadeau voor menig beautyverslaafde. Vooral als iemand nog niks van het merk heeft. Dit geld trouwens ook voor alle andere producten van MAC.

Wreck this journal everywhere

Dit is de reisversie van het bekende boek van Keri Smith; Wreck This Journal. Ook de andere boeken van Keri zijn erg leuk om te geven.

Ik hoop dat jullie iets aan deze gift guide gehad hebben. Ik had deze week veel inspiratie, maar toen ik er eenmaal aan begon was het allemaal verdwenen. Ik heb hier dus met weinig inspiratie aan zitten werken. Ik hoop dat het alsnog leuk is en dat jullie misschien iets leuks bedacht hebben.

Jasmijn

Een gedachte over “GIFT GUIDE II Kerst en Sinterklaas

REACTIES

