Stromae

Vrijdagavond was ik in Ziggo Dome voor mijn favoriete artiest: Stromae. Ik hou van zijn muziek. Zijn liedjes luister ik elke dag, ze geven me een heel bijzonder blij en gelukkig gevoel. Heb jij dat ook bij een bepaald soort muziek?

De opening werd gedaan met een geprojecteerde animatie. Op een gegeven moment ging het doek omhoog en zag je muzikanten. Stromae kwam, er klonk veel gejuich. Hij begon met het nummer ta fête.Stromae had ‘Amsterdam’ ook in het nummer verwerkt. Na nog een nummer begon hij te praten. “Hoe gaat het met u? En met uw vrienden? En met uw familie? E met de vrienden van uw familie? En met de familie van uw vrienden?”

Er volgde een superleuk concert, met veel special effects en mijn favoriete muziek. Ik zat helaas helemaal achteraan. Ik kon het gelukkig wel nog steeds zien, en er hing ook een groot scherm waar ik soms op keek. Ik vond het echt superleuk. Als zijn nieuwe album uitkomt, ga ik weer. Sowieso.

Formidable

2 gedachtes over “Stromae

REACTIES

