Wat ik heeeel graag zou willen hebben

Vandaag, de tweede dag van november, dacht ik opeens aan wat ik eigenlijk ga vragen voor Sinterklaas. De tijd vliegt voorbij, en dan is de maand dat Sinterklaas weer met cadeautjes strooit al weer aangebroken. Ja, wij vieren Sinterklaas, best leuk eigenlijk. Vooral pakjesavond, met pepernoten, marsepein, cadeautjes maar vooral veel gezelligheid. Dat vind ik er nog wel het leukste aan. Ik dwaal een beetje af van wat ik eigenlijk wou zeggen. Ik wil vandaag met jullie mijn wishlist delen, gewoon, omdat het kan.

Misschien denk je wel; het is pas de eerste dag van November en jij hebt je wishlist al klaar? Ja, ik ben zo gek om op de tweede dag van november al een wishlist te maken :)

Grimm

Dit boek wil ik al best lang. Het is een boek met meer dan 200 sprookjes van de gebroeders Grimm. Ik heb wel eens een paar verhalen hieruit gelezen bij een vriendin, en ik was meteen verkocht. Ik hou echt van de manier waarop deze sprookjes geschreven zijn, en kan niet wachten om er weer een te lezen.

Will Grayson, Will Grayson

Je hoort de laatste tijd veel over de boeken van John Green, en ik wil meer Engels gaan lezen. Dus wat deed ik? Juist ja. Ik ging op zoek naar een boek van John Green om in het Engels te lezen. En deze vond ik.

Bestron IJsmachine DHY1705

Dit is een ijsmachine. Ik heb voor mijn verjaardag het boek Frozen Yoghurt gekregen, maar bij alle recepten had je een ijsmachine nodig. Ik ging op bol.com op zoek naar een ijsmachine en vond deze. Hij heeft een leuk kleurtje, is goedkoop en de reviews waren allemaal positief.

 Lipstick

Ik wil deze lipstick al een tijdje. Het is Diva van MAC. MAC heeft verschillende donkere lipsticks, maar deze leek mij het mooist.

Wat ik ook graag wil zijn geurkaarsen. Deze hierboven zijn van de Hema, maar ik vind elk merk wel lekkere geurkaarsen hebben.

Jasmijn

Een gedachte over “Wat ik heeeel graag zou willen hebben

REACTIES

