Bizarre, lieve en grappige dingen die ik tegenkom op het internet

Ik zit af en toe op het internet, en kom vaak leuke of juist rare dingen tegen. Vandaag deel ik die met jullie.

LIEF!!!!

Na het zien van deze video dacht ik: ‘Ik wil later ook zo’n vriend\man.’ Wauw, wat is dit geweldig!

Grappig

Het is best grappig om te zien wat rare dingen meisjes soms doen. Soms denk je van; waarom doen we dit eigenlijk?

Raar

“De afstandbediening lag een meter verderop. Ik heb een afstandsbediening-app gedownload.”

Wat?

Een gedachte over “Bizarre, lieve en grappige dingen die ik tegenkom op het internet

REACTIES

