Cute II Verbaasde kat

Misschien kennen jullie Grumpy Cat. Deze kat vind ik eigenlijk veel schattiger. Ik zag hem op Girlscene voorbij komen en het eerste wat ik dacht was: OMG. En de tweede: Aw wat een cutie!En de derde: dit moet ik op mijn blog delen.

Deze schattige kat heet Bayne. Zijn baasje heeft een foto van de kat op Duitang, een chinese social media, gezet. Binnen een mum van tijd was Bayne bekend. Mensen deelden massaal foto’s. En ik ga vandaag ook foto’s van Bayne delen.

Die verbaasde blik erbij maakt het helemaal compleet.

Ik wil later ook zo’n kat.

OMG!!!!!!!!!!

:o

Wat vind jij van Bayne?

Afsluiting

Een gedachte over “Cute II Verbaasde kat

REACTIES

