25 dingen die awesome zijn

mac make up

Hi! Leuk dat jullie langskomen op mijn blog. Vandaag ben ik eens lekker vrolijk, vooral omdat ik nu vakantie heb, dus ik ga 25 dingen opschrijven die AWESOME zijn!

  • Eindelijk een goede selfie maken. Yes yes yes yes yes yes yes!!!!!!!1
  • Geen 1 typen als je een uitroepteken wilt neerzetten
  • Op straat geld vinden
  • Knuffelen
  • Complimenten krijgen
  • Eindelijk een perfecte skinny broek vinden. Bij de primark voor maar 4 euro!
  • Met de wind mee fietsen

  • Leuke teenager posts lezen
  • Een lekkere maaltijd maken die nog lekkerder is dan je had gedacht
  • Een winactie winnen
  • Milka Oreo
  • Een goed cijfer krijgen
  • Londen!!!!!!!!!
  • Slapen
  • De perfecte rode lipstick vinden
  • Nimra
  • Toch op tijd komen als je je verslapen hebt
  • Vlinders in je tuin
  • De tijd dat je 1 blad huiswerk veel vond
  • Weinig huiswerk opkrijgen
  • Smoothies
  • Snickers
  • Stroopwafels
  • Mijn vriendinnen
  • Eindelijk binnen mogen gymmen na het elke week erg koud hebben

 

En dit waren ze dan. I hope you like it!

Afsluiting

3 gedachtes over “25 dingen die awesome zijn

REACTIES

