Co-owner?! ☻

image

Hi there! Normaal ben je gewend Jasmijn’s artikeltjes te lezen, maar guess what?! Ze heeft nu een co-owner. Een co-owner is iemand die ook soms artikeltjes plaatst. Bijvoorbeeld als Jasmijn geen tijd heeft om te bloggen of als we samen een challenge doen. Idek haha.

Random facts about me:

Ik heet Nimra • yayaass, weird name.

Zwart, wit en pastel geel zijn mijn lievelingskleuren.

Ik doe ook Gymnasium.

Ik hou van thee, omf. Tea is made for me.

One Direction, 5SOS, John Green en Ariana Grande zijn mijn bae’s.

Ik kom uit het zelfse land als Zayn Malik.

Ik hou van boeken. #nerdlife

School is geweldig, omf!

Idek, ik ben een wallflower. (Shy shy shy…)

Nou dat was het, i think…

Bye, I love you lots and lots like jelly tots!

Een gedachte over “Co-owner?! ☻

REACTIES

