Interieurinspiratie II Geel

 photo geel-interieur-wonen-inspiratie-kleuren-fotos-plaatjes-afbeeldingen-woonaccessoires-kamers-huis-woonkamers-kussen_zps7af7f2af.png

Vandaag een I. Een I voor inspiratie en voor interieur. Ik ben een meisje dat erg geïnteresseerd is in interieur en wil daar later ook mijn beroep van maken. Vandaag heb ik een post voor jullie met interieurinspiratie. Ik hou erg van gekleurde details in een kamer. Een leuke en bijzondere kleur daarvoor is geel.

 photo geel-interieur-wonen-inspiratie-kleuren-fotos-plaatjes-afbeeldingen-woonaccessoires-kamers-huis-woonkamers-room_zps3a584dcf.png

En zwart-witte kamer vrolijk je snel op met wat gele kussentjes of een likje verf op een stoel, zoals hierboven. Ook vaasjes, kastjes of schilderijtjes met geel zijn hiervoor een goed idee.

Op de kleine accentjes in een andere kleur ben ik gek. Het leukst vind ik een kamer met alleen zwart, wit en één tint bruin met wat kleine gekleurde accentjes. Deze heb ik het liefst klein. Een bank of muur is voor mij al teveel, maar simpelweg een lamp en een vaasje is voor mij helemaal prima.

Mijn favoriete kleur geel is okergeel. Deze kleur is net wat warmer, maar frissere kleuren geel kunnen ook een leuke touch aan je kamer geven.

Zon in je interieur: geel als accent!

Hierboven ook een leuk voorbeeld; gele servetjes.

Zon in je interieur: geel als accent!

Een rand van de muur geel geverfd vind ik een leuk idee. Het opvallende hierboven is dat er verschillende kleuren geel zijn. Dat vind ik wat minder mooi.

Zon in je interieur: geel als accent!

En voor als je het heel klein wilt houden: een wit randje op je kussen is geen slecht idee.

http://blog.design-seeds.com/wp-content/uploads/2014/04/jpg1

Dit laatste is niks voor mij, maar wel mooi. Een paarse kamer met een okergeel accent. Zo kan het ook.

Ik hoop dat je uit deze post genoeg inspiratie hebt gehaald. Tenminste, als je die nodig hebt.

Afsluiting

2 gedachtes over “Interieurinspiratie II Geel

REACTIES

