Huiswerk, hardlopen en iets dat eigenlijk best interessant is

Hi! Vandaag ga ik weer wat random dingen vertellen over mijn leven. Niet zoals deze blogpost maar meer zoals deze.

Ik schrijf deze blogpost terwijl ik net een uurtje terug ben van school. Op dinsdag zijn we altijd heel vroeg uit :) Na een fietstocht met veel tegenwind ben ik thuisgekomen. Eigenlijk zou ik nu huiswerk moeten maken, maar dinsdag is een hele chille dag want het is een dag met maar vier vakken waar je huiswerk voor kunt krijgen en dat heb ik allemaal tijdens mentorles al gemaakt. Mentorles is heel erg leuk want het is gewoon een beetje huiswerk maken, relaxen en een film kijken.

Wiskunde vind ik echt vreselijk. Die leraar stinkt en ik begrijp er helemaal niks van. Ook LO(ik zeg gewoon gym) vind ik echt stom. We moeten binnenkort 2 km hardlopen en dat is echt VRRRRESELIJK!!!!!!! Dus ga ik met mijn zus 3 keer per week hardlopen om aan mijn conditie te werken. Dat gaat gelukkig best goed.

Verder met het interessante. Niet veel mensen vinden dit interessant. Ik las een paar maanden geleden iets in de MoodieZ over griekse godinnen. Eigenlijk best interessant dacht ik. Ook de film Percy Jackson vond ik erg leuk. Nu zit ik op het gymnasium en leer ik hier meer over. Ik vind het best leuk om de verhalen over griekse goden te leren.

Ik hoop dat je dit een beetje interessant vond om te lezen. Of helemaal niet, wat ik me best kan voorstellen aangezien ik op mijn blawk niet veel meer plaats dan random dingen uit mijn leven. Maar altijd zijn er mensen die dat wel interessant vinden. Dat weet ik omdat ik vaak ook de persoonlijke update’s op andere blogs erg leuk vind.

Trouwens, nog even een vraagje, zou je het leuk vinden om meer recepten op mijn blog te lezen. Ik hoor het graag.

Bye lovely readers!

Een gedachte over “Huiswerk, hardlopen en iets dat eigenlijk best interessant is

REACTIES

