II Samen met mijn zus II Een heerlijk recept II

Vrijdag gingen mijn zus en ik vaker koken. We hebben hele lekkere preiensoep gemaakt, waar binnenkort denk ik wel een recept van online komt. We besloten om vaker te koken. Vandaag hebben we er een paar allerhande’s en andere kooktijdschriften bij gepakt en we hebben veel recepten uit geknipt. Nu hebben we onze eigen kookmap :)

Gisteren hebben we ook samen een fotoshoot gedaan. In de kamer van mijn zus hebben we een wit doek opgehangen. Mijn zus heeft me opgemaakt en toen hebben we foto’s van mij gemaakt. Het was heel gezellig en er zijn hele mooie foto’s gekomen. Ik ben haar heel erg dankbaar voor de foto’s.

Mijn zus en ik kennen elkaar al heel ons leven. Ik hou veel van haar en we doen veel samen. Natuurlijk is er af en toe ruzie, maar dat hoort erbij. We kunnen met elkaar praten over allerlei dingen. Van dingen die we meegemaakt hebben tot blogs die we volgen. Voor als je het leest: lieve zus, ik hou van jou.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Dan heb ik nu voor jullie nog een recept uit onze kookmap:

Hartige broodtaartjes

Ingrediënten

125 magere spekreepjes, 2 eieren, 2 eetlepels slagroom, 1 gegrilde rode paprika, 4 kaiserbroodjes om af te bakken, 70 gram mozzarella, bakpapier

Bereiding

Verwarm de oven voor op 200 °C. Verhit een koekenpan zonder olie of boter en bak de spekreepjes op middelhoog vuur in 8 min. goudbruin. Laat uitlekken op keukenpapier. Laat de pan staan voor de volgende stap.Klop de eieren met een garde los en klop de slagroom erdoor. Bak in het bakvet het ei-slagroommengsel al omscheppend met een spatel op middelhoog vuur in 5 min. net gaar. Snijd de paprika in reepjes en schep samen met het spek door het ei. Breng op smaak met peper en eventueel zout.Snijd de kapjes van de broodjes. Hol de bolletjes uit en leg ze op een met bakpapier beklede bakplaat. Verdeel het eimengsel over de broodjes en druk aan. Snijd de mozzarella in blokjes, bestrooi er de broodjes mee en bak ca. 15 min. in het midden van de oven.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Bedankt voor het lezen lieve lezers! Bye!

2 gedachtes over “II Samen met mijn zus II Een heerlijk recept II

REACTIES

