Soms moet ik gewoon iets delen

Zoals vandaag. Ik moet gewoon een paar dingen delen. Misschien dat ze nog ergens nuttig voor zijn. Het is gewoon rare shit die ik even moet delen.

Agnes is zooooooooo cute!

Dubbelfris girls is echt heel lekker

Ik moet echt huiswerk gaan maken maar daar heb ik geen zin in.

Ik ben nog niet op bloglovin te volgen. Daar moet snel verandering in komen.

Ik ging daarnet boodschappen doen.

Ik zag KRUIDNOTEN.

Ik heb zin om mijn voicemail in te spreken.

Ik ben een beetje raar. Maar dat is iedereen wel. TOCH????

Waarschijnlijk ben je allang gestopt met lezen.

Ik ga straks preiensoep eten en dat is heel lekker en daar komt denk ik wel een keer een recept van en ja…

Ik hou van boeken schrijven. Ik kom vaak niet verder dan 10 pagina’s maarja.

Ik heb de vorige twee zinnen met ja geëindigd. Trots.

Ik was mijn biologie werkboek kwijt en ik heb hem 10 seconden geleden gevonden.

Ik ken het hele verhaal van TFIOS uit mijn hoofd zonder dat ik het boek gelezen heb.

En ik heb de film ook niet gezien.

Dit was waarschijnlijk niet interessant om te lezen maar willen jullie ook iets randoms achterlaten over jezelf?

Afsluiting

6 gedachtes over “Soms moet ik gewoon iets delen

REACTIES

