Een doos vol geld

Hi! Vandaag gebeurde er echt iets heel raars. Echt heel erg. Het was op school. Op school gebeuren wel vaker rare dingen, maar dit?

In de pauze liep ik naar mijn kluisje toe, omdat ik daar iets in wou doen. Ik deed mijn sleutel en het slot, en draaide hem om. Het deurtje ging open. In mijn kluisje lag een doos en een paar bonnetjes. Ik pakte de doos op en maakte hem open. Er zat geld in. Heel veel geld. Ik ben met de doos en de bonnetjes naar de administratie gelopen, en heb hem daar afgegeven. Achteraf kreeg ik reacties als; “waarom heb je die doos niet gehouden?”

Ik weet het eigenlijk ook niet. Het had gekund. Ik had er ook een paar muntjes uit kunnen pakken. Maar ik deed het niet.

STELEN MAG NIEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zou het geld voor veel dingen kunnen gebruiken. Eindelijk een lipstick kopen bij MAC, of een dagje shoppen, of het in mijn spaarpot voor later doen, of twee jaar elke week een ijsje halen, of…

Stel dat jij opeens veel geld zou hebben, waar zou je het dan aan uitgeven?

Een gedachte over “Een doos vol geld

REACTIES

