Dit wil ik kunnen

Veel jongeren lezen tegenwoordig blogs. Ook ik. Ik lees veel over kleding, maar ook over beauty. Soms kom ik ooglooks tegen en denk ik: ik wou dat ik zulke mooie looks kon maken! Vandaag zie je een paar voorbeelden.

Bij paarse ooglooks lijkt het bij mij vaak al snel op een blauw oog. Bij Nyria van Beautyforgirls is dat wel anders. Wauw! Wat een mooie look! De paarse kleur is echt fantastisch!

Verder heeft ze ook haar blush mooi aangebracht :)

Ook van de kleur groen bak ik echt helemaal niks. Sowieso ben ik niet goed in het maken van kleurrijke ooglooks. Gelukkig heb ik een nieuw palet waar het al een stuk beter mee gaat. Deze look vind ik heel mooi. De kleur groen is erg subtiel, maar je ziet hem nog wel. Ook diepte is mooi gecreëerd. Dat wil bij mij nog best vaak mislukken.

fotd_prima_ballerina01

Deze look zou ik opzich zelf wel kunnen maken, maar het bedenken van zo’n kleurcombinatie? Daar ben ik dan wat minder goed in. In de titel van deze post staat dat ik deze looks niet KAN maken. Dat is niet bij elke look zo. Vaak is het het bedenken en het kleurencombineren wat nog erg lastig is.

be_creative_make_up_daydream07

Ook hier weer een kleurrijke look. Nude looks lukken bij mij vaak wel. Maar kleurrijke looks zijn toch war moeilijker. Ik vind de eyeliner bij deze look leuk bedacht. Omdat hij gekleurd is, is dat net wat leuker dan een zwarte eyeliner.

Waarom een plaatje van een lipstick?

Ik weet het eigenlijk ook niet, ik moest gewoon een plaatje ertussen hebben.

Het is wel duidelijk denk ik: vooral het bedenken van kleurencombinaties is voor mij erg lastig.

Wat vind jij lastig op het gebied van beauty?

Bronnen foto’s:

Beautyforgirls.nl

Teskuh.nl

Veracamilla.nl

Lovinglifeiseasy.nl

2 gedachtes over “Dit wil ik kunnen

REACTIES

