TAG II Van 10 tot 1

Vandaag ga ik een tag doen. Altijd als ik tag bij andere zie vind ik het erg leuk om te lezen. Vandaag doe ik de 10 tot 1 tag, een tag waarbij ik vertel over dingen die ik leuk vind(of niet leuk), plekken waar ik graag kom, personen en dingen waar ik niet zonder kan, van alles en nog meer. Wat? Dat lees je in de tag. En wil je deze tag ook doen? Stuur me daar een linkje van in de reacties.

DSCN1730

10 dingen over mezelf

1. Ik lust geen chocolademelk

2. Mijn tweede naam is Arianne

3. Ik werk aan 2 toneelstukken. De klokkenluider van de Notre Dame met mijn theatervereniging en Branden met de toneelclub van mijn school.

4. Ik heb een abbonement op de Cosmogirl. Waarom ik dit opschrijf? Ik heb net een nieuwe binnengekregen.

5. Ik ben niet goed in het verzinnen van dit soort random dingen.

6. Stroopwafels en boterkoeken zijn mijn favoriete koeken.

7. Mijn specialiteit is Lemon Bar.

8. Ik haat muggen.

9. Ik ben een lange tijd fan geweest van Taylor Swift.

10. Ik had vandaag een maxi rok aan.

9 dingen die ik leuk vind

1. Knapperig stokbrood met aioli.

2. Complimentjes krijgen

3. Lezen

4. Shoppen, vooral in Londen!

5. Positiviteit

6. Bloggen

7. Met vriendinnen van de basisschool afspreken.

8. Kaarsen

9. Dwarsfluiten

8 dingen die ik niet leuk vind

1. De reclame van de digibirds :(

2. Dierenmishandeling

3. Mensen die niet opletten tijdens het verkeer

4. Mijn fietsroute naar school

5. Buikpijn

6. Dat ik niet tegen oorbellen kan

7. Aardrijkskunde

8. Huiswerk

DSCN2343

7 plekken waar ik graag kom

1. Thuis

2. In het dramalokaal op school

3. Londen, mijn favoriete stad. Ik ben er afgelopen zomer geweest. Ik vond het heel erg leuk en we hebben veel bezocht. En het shoppen was natuurlijk ook geweldig:)

4. Den Haag

5. Bij mijn familie

6. Mijn tuin

7. Het strand

6 manieren om mijn hart te winnen

1. Respect

2. Humor

3. Eerlijkheid

4. Gewoon lief zijn

5. Een leuke lach

6. Je goed kleden

5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. Nog een keer naar Londen

2. San Fransisco

3. Berlijn

4. Hong Kong

5. Australië

4 personen of dingen waar ik niet zonder kan

1. Mijn vader

2. Mijn moeder

3. Mijn broertje

4. Mijn zus

3 van mijn lievelingsliedjes

1. Ten Feet Tall – Afrojack

2. Let Me In – Grouplove

3. 22 – Taylor Swift

2 wensen

1. Later een goede en leuke baan vinden

2. Minder huiswerk

1 laatste woord

Bye

Afsluiting

Geplaatst in: TAG

Een gedachte over “TAG II Van 10 tot 1

REACTIES

