TVOH, een enig liedje, blauw haar en een enge leraar

Hi, vandaag ga ik gewoon random kletsen over dingen die ik leuk vind of meemaak.

1 random fact about me

Ik hou niet van lange intro’s, dus laten we maar gewoon beginnen.

Ik ben niet zo gek op The Voice Of Holland, maar afgelopen vrijdag ben ik het toch gaan kijken. Ik vind het wel een leuk programma, alleen zijn er wel 7 rondes van de Blind Auditions. 7!!!! Afgelopen ronde vielen mij 2 dingen op. Ten eerste: Ali B is echt geniaal. De ‘hug’-moroccan. Echt geniaal! Ten tweede: April(hierbofĂ»h)(#haags). Ze kon best mooi zingen. Maar rappen? Dat kon ze als je het aan mij vraagt veel beter. Heb jij haar gezien?

Let Me In vind ik echt een prachtig liedje. Ik heb The Fault In Our Stars niet gelezen, maar weet inmiddels wel het hele verhaal, omdat er veel over gepraat wordt om me heen. Mijn zus luisterde een keer dit liedje, en ik vond het meteen eeeeenig. Dus nu deel ik het met jullie.

Die man heeft blauw haar.

BLAUW HAAR!

Sinds ik een half jaar geleden een meisje met blauw haar zag fietsen, vind ik het enorm gaaf. Zeegroen haar zoals hierboven vind ik erg tof, maar ook lichtblauw of gewoon normaal blauw vind ik erg gaaf. Als het kan zo ik het ook wel willen, maar mijn eigen blonde kleur houd ik nog wel een tijdje.

En dan als laatse: mijn muziek leraar. Heel eng. Ik dacht, ik doe eens gek(dat denk ik tegenwoordig wel vaker), en ik ging vooraan zitten. Nu zit ik voor die man:( Hij zwaait met sleutels al het stil moet zijn, hij kijkt heel eng en noemt zijn lokaal de heilige hal. En meer enge dingen.

Aangezien ik dit plaats om 9 uur: Goodnight!

Een gedachte over “TVOH, een enig liedje, blauw haar en een enge leraar

REACTIES

